נוסחת ארבעת השלבים לכתיבת מודעה בפייסבוק שממירה בטירוף (אפילו אם אין לכם ידע בכתיבה שיווקית)

ארבעת השלבים לכתיבת מודעה בפייסבוקהנוסחה הזו לכתיבה שיווקית אולי קיימת מאז המאה ה-19, אבל עבור יצירת מודעה בפייסבוק, היא רלוונטית היום יותר מתמיד.

מלחמה.

זה מה שהולך היום ברשתות החברתיות.

מלחמה על תשומת הלב של הגולש – והיא אכזרית היום יותר מתמיד…

קרוב ל-5 מליארד פוסטים מתפרסמים כל יום בפייסבוק, והמסיחים בחיינו רק הולכים ומתרבים.

אז איך מביאים את הקהל שלכם לשים לב, להתעניין, לרצות את השירות שלכם ולנקוט פעולה להשגתו?

יש 5 סוגי פוסטים או מודעות שמצאנו שהם אפקטיביים במיוחד.

אבל היום במאמר אני רוצה להתמקד בסוג אחד מיוחד של מודעות לפייסבוק.

להמשיך לקרוא נוסחת ארבעת השלבים לכתיבת מודעה בפייסבוק שממירה בטירוף (אפילו אם אין לכם ידע בכתיבה שיווקית)

לייקים לפייסבוק: איך להשיג הרבה מהם ולהפוך אותם ללקוחות רווחים ונאמנים

באנר ראשי לייקים לפייסבוק

רגע לפני שאתם יוצאים בעוד קמפיין לייקים לפייסבוק או עושים החלפת לייקים, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על הגביע הקדוש של הרשת החברתית.

זוכרים את הרגע המרגש הזה…

הרגע שבו פתחתם לראשונה דף עסקי בפייסבוק…

ורק חיכיתם שהלייקים יתחילו להגיע?

נסו להיזכר מה עשיתם כדי שזה יקרה.

האם הזמנתם משפחה וחברים לאהוב את הדף שלכם?

אולי נכנסתם לקבוצות להחלפת לייקים?

או אולי הגרלתם פרס בין כל אלה שיעשו לייק לדף שלכם, יכתבו תגובה וישתפו את הפוסט?

מאז שצוקרברג וחבריו הגו את הרעיון של הדף העסקי, לבעלי עסקים הייתה מחשבה אחת בראש – איך להשיג לייקים בפייסבוק בחינם או בתשלום, וכמה שיותר מהם.

להמשיך לקרוא לייקים לפייסבוק: איך להשיג הרבה מהם ולהפוך אותם ללקוחות רווחים ונאמנים

איך להוריד סרטון פייסבוק לייב מהפרופיל האישי ולפרסם בעסקי

עשיתם פייסבוק לייב בפרופיל האישי? למה לא לעלות אותו גם לפרופיל העסקי… ככה עושים את זה!

בסרטון הבא תראו איך אפשר להוריד פייסבוק לייב שצילמתם בפרופיל האישי ולעלות אותו לפרופיל העסקי בתור סרטון רגיל, ככה שאפשר יהיה לקדם אותו בתשלום.

(הערה: אם פרסום בפייסבוק חדש לכם, העזרו במדריך לפוסטים ממומנים – הדרכת הפרסום הממומן הפשוטה והאפקטיבית ביותר המבטיחה שתצליחו לפרסם את הפוסטים שלכם רק לקהל הלקוחות הרלוונטי עבורכם. לחצו כאן לפרטים נוספים.)

הצילו! יש לי תקלה בפייסבוק: איך לטפל בבעיות נפוצות במערכת הפרסום

באנר ראשי תקלה בפייסבוק

איך להימנע מבזבוז זמן ושרפת תקציב הפרסום בגלל בעיה בפייסבוק

התחלתם קמפיין פרסום ממומן ונתקלתם בעוד בעיה בפייסבוק?

זאת כנראה לא אשמתכם.

אפשר להגיד על מערכת הפרסום בפייסבוק שהיא "עוגה חצי אפויה".

פייסבוק אמנם בתהליך מתמיד של שיפור ועדכון המערכת, אבל יש סיכוי גדול שבמהלך העבודה תיתקלו בבעיות שאתם לא מצליחים למצוא להן פתרון או הסבר.

אתם חייבים לבדוק תוצאות ולבצע שינויים במידת הצורך, בוודאי שבתחילת כל קמפיין, ולעקוב ברמה כמעט יומיומית בהמשך – אחרת אתם עלולים לזרוק לפח כסף על פרסום שלא מביא לכם תוצאות.

לפייסבוק יש למעלה מ-40 מליון דפים עסקיים ו-4 מליון מפרסמים בתשלום בפייסבוק (נכון לעדכון של פייסבוק עצמה בתאריך 10.2.2017).

וכנראה שהם לא משתלטים על קצב הצמיחה העצום…

להמשיך לקרוא הצילו! יש לי תקלה בפייסבוק: איך לטפל בבעיות נפוצות במערכת הפרסום

איך למכור בפייסבוק: 8,130 שקלים מפוסט אחד

איך למכור בפייסבוק, פוסט מכירה בפייסבוק

מתכננים לצאת בקמפיין קידום מכירות בפייסבוק? זאת כנראה השיטה הפשוטה ביותר למכירה בפייסבוק שאי פעם נתקלתם בה!

פוסט מכירה אחד.

ייתכן שזה כל מה שעומד בניכם והכנסה נוספת לעסק.

לפני שאני אראה לכם איך להשתמש בשיטה הכי פשוטה לבחון הצעות חדשות, יש לי שאלה.

אי פעם חשבתם להציע שירות או מוצר חדש, אבל היה לכם חשש להשקיע המון זמן בבניית קמפיין מכירות שלם, רק כדי לגלות שהקהל בכלל לא מעוניין?

אם עניתם "כן" על השאלה הזו, אתם לא לבד.

כל בעל עסק נתקל בחשש הזה.

אבל מסתבר שבעזרת 7 השלבים למכירה בפייסבוק, אפשר להשתמש בפוסט יחיד כדי לבדוק הצעה חדשה, ולקבל במהירות מענה לשאלות כמו:

להמשיך לקרוא איך למכור בפייסבוק: 8,130 שקלים מפוסט אחד

איך לשנות שם של עמוד בפייסבוק בשלושה קליקים

תוהים איך לשנות שם של עמוד בפייסבוק? אני שמח לבשר, סוף סוף אפשר לשנות שם בפייסבוק בשלושה קליקים קטנים. צפו בסרטון להסבר צעד אחר צעד.

השם שלנו או שמו של דף פייסבוק עסקי צריכים להתאים לנו ולמה שאנו רוצים לשדר ללקוחות או למכור.

כדי למשוך את תשומת הלב של הקהל ולבנות קהל של אוהדים צריך שהשם יהיה מעניין, מרתק ומתאים יותר למותג.

זה קצת כמו שמות של בני אדם. חשבו לרגע, מה עדיף…

לקרוא לעסק בשם: "חלב של צחי"?

או לבחור בשם מדליק יותר כמו: "מדלגים בשביל החלב"

סביר להניח שרוב האנשים יבחרו לקנות את החלב שלהם מהאחרון.

אבל מה לעשות, לפעמים בוחרים שם לא מוצלח ורק אחרי כמה זמן מבינים שצריך לשנות שם בפייסבוק.

עד היום התהליך של שינוי שם בפייסבוק היה מתיש ודרש שליחת אישורים, חשבוניות של בית העסק עם השם החדש והמון טרטורים.

ולמרות זאת, בהרבה מקרים, מישהו בפייסבוק פשוט החליט לסרב להחליף את שם הדף העסקי.

אבל הנה הבשורות המשמחות…

להמשיך לקרוא איך לשנות שם של עמוד בפייסבוק בשלושה קליקים

מודעת לידים בפייסבוק: איך להשתמש בה כדי למשוך לקוחות חדשים לעסק

 

מודעת הלידים החדשה של פייסבוק כבר כאן. בעזרתן תוכלו להשיג פי 5 יותר לידים ולהוריד מחיר ליד בעד 70%. בואו נראה איך עושים את זה.

ביוני 2015, השיקה פייסבוק סוג מודעה חדשה.

מודעת לידים.

וכאילו הודיעה לכל המשווקים "דף הנחיתה מת!".

אבל אל דאגה.

בסרטון הבאה אסביר לכם מהן מודעות לידים ואיך בונים קמפיין פרסום בעזרתן.

תלמדו גם איך מחברים את מודעות הלידים למערכת רשימת תפוצה ועוקפים את המחסומים של פייסבוק.

להמשיך לקרוא מודעת לידים בפייסבוק: איך להשתמש בה כדי למשוך לקוחות חדשים לעסק

מה הכי כדאי: עמוד עסקי או קבוצה בפייסבוק?

את השאלה הזאת שואלים עצמם הרבה
מאוד בעלי עסקים בתחילת הדרך,
או בעלי עמודים שמחפשים דרכים
חדשות לעלות את המעורבות של קהל
העוקבים שלהם בתוכן שהם מפרסמים.

הם רוצים להיות בקשר שוטף עם הלקוחות
הפוטנציאלים שלהם ולפתח שיח ודיון סביב
התכנים שהם משתפים.
להמשיך לקרוא מה הכי כדאי: עמוד עסקי או קבוצה בפייסבוק?

10 פעולות שיווקיות בפייסבוק שאתה חייב להפסיק לעשות

מאת: עומר בר – המעבדה לשיווק דיגיטלי

האזן לגרסת האודיו של מאמר זה:

כשמדובר בנושא של שיווק בפייסבוק, אני נתקל פעם אחר פעם בבעלי דף עסקי בפייסבוק שמשתמשים בכל מיני טריקים ושיטות שונות, שעושים יותר נזק מאשר תועלת.

יש סיכוי שגם אתה חוטא לפעמים ומנסה להשתמש באחד מהם בתקווה שהפעם זה יעבוד – אבל לרוב זה לא.


אלו פעילויות מסוכנות שעלולות להוביל להקפאה, סגירה או מחיקה של הפרופיל או העמוד שלך – במקרה הנורא. 
אבל במקרה הסביר הם פשוט בזבוז של זמן, כסף ומאמץ.

אני לא ממליץ לך לעשות דברים רק בגלל שראית אחרים עושים את זה, אל תקשיב לכאלה שאומרים לך שאתה חייב להיות פעיל בצורה כזאת בפייסבוק, ואל תתפתה לקנות כלים או תוכנות שעוזרות להאיץ את הפעילויות הללו.


עכשיו כשעברנו את השלב שבו אני טיפה נוזף – אני רוצה לתת לך מקבץ של
עשר הטעויות הכי נפוצות שבעלי עמודים עושים, ומה בדיוק צריך לעשות במקום.

1. להזמין את כל החבר׳ה לעמוד

עמוד הפייסבוק שלך מיועד לקהל הלקוחות הפוטנציאלים שלך, ורק להם.
רוב האנשים, כשהם מקימים עמוד חדש, מזמינים את כל החברים שלהם באופן אוטומטי לעמוד,
כדי שיהיו ״הרבה לייקים״ ו ״שלא יראה ריק״.
אוקיי, זה נחמד.

אבל השאלה היא – האם זה באמת עוזר לעמוד?
התשובה היא שזה עושה יותר נזק מתועלת.

להמשיך לקרוא 10 פעולות שיווקיות בפייסבוק שאתה חייב להפסיק לעשות