לייקים לפייסבוק: איך להשיג הרבה מהם ולהפוך אותם ללקוחות רווחים ונאמנים

באנר ראשי לייקים לפייסבוק

רגע לפני שאתם יוצאים בעוד קמפיין לייקים לפייסבוק או עושים החלפת לייקים, הנה כמה דברים שחשוב לדעת על הגביע הקדוש של הרשת החברתית.

זוכרים את הרגע המרגש הזה…

הרגע שבו פתחתם לראשונה דף עסקי בפייסבוק…

ורק חיכיתם שהלייקים יתחילו להגיע?

נסו להיזכר מה עשיתם כדי שזה יקרה.

האם הזמנתם משפחה וחברים לאהוב את הדף שלכם?

אולי נכנסתם לקבוצות להחלפת לייקים?

או אולי הגרלתם פרס בין כל אלה שיעשו לייק לדף שלכם, יכתבו תגובה וישתפו את הפוסט?

מאז שצוקרברג וחבריו הגו את הרעיון של הדף העסקי, לבעלי עסקים הייתה מחשבה אחת בראש – איך להשיג לייקים בפייסבוק בחינם או בתשלום, וכמה שיותר מהם.

אז למה כולם מנסים להשיג לייקים לפייסבוק לעזאזל?

יש כמה סיבות שבגללם בעלי עסקים חושבים שצריך להשיג כמה שיותר לייקים לעמוד עסקי בפייסבוק.

אני מניח שהסיבה הראשונה היא שזה "נראה טוב".

על קשה להתווכח…

כשאנשים מבקרים בדף העסקי ורואים שיש לך המון אוהדים, הם מתרשמים שיש לך עסק פעיל ומצליח, וזה סוג של הוכחה חברתית.

סיבה נוספת היא שאם יש יותר לייקים לעמוד העסקי, יותר אנשים יחשפו אליו, יקראו את הפוסטים, ואולי יהפכו ללקוחות משלמים.

וזה נכון – אוהדים אמתיים של העמוד שלכם (כאלו שמגיבים ראשונים לכל פוסט שאתם מעלים) יהיו הלקוחות הכי טובים שלכם.

אבל מצד שני, לייקים לא איכותיים בעמוד העסקי או כאלו שהגיעו מגולשים לא רלוונטיים, יעשו בדיוק את ההפך.

לייקים כאלו פוגעים בחשיפה של הפוסטים שלכם.

במקום להגיע למאה האוהדים הכי חמים, החשיפה "מתבזבזת" על אוהדים שפחות מעורבים בתוכן שלכם ויש סיכוי נמוך שיקנו משהו.

זה רק גורם לכם לבזבז את הזמן ותקציב הפרסום… לא חבל?

(הערה: רוצים להשיג יותר מכירות מפייסבוק? במדריך החדש שלנו תגלו מהם 5 סוגי הפוסטים האפקטיבים ביותר לפרסום בפייסבוק ואיך לעשות בהם שימוש כדי להגדיל את המכירות בעסק שלכם. הורידו את פוסטים שמוכרים עכשיו.)

רוצים להשיג יותר מפייסבוק? הורידו את המדריך לפוסטים שמוכרים!

אז מה בעצם תפקידם של לייקים בעמוד בפייסבוק

כשמישהו עושה לייק לעמוד עסקי בפייסבוק, הוא כאילו אומר "אני רוצה לראות עוד מהתוכן שהעמוד הזה מפרסם".

בעבר, עוד לפני שהיה פרסום ממומן ויכלנו לשלם בשביל שפוסט ייחשף לקהל היעד שלנו, זה היה רלוונטי מאוד להשיג כמה שיותר לייקים.

זאת בעצם הייתה הדרך היחידה להבטיח שהקהל יראה את מה שאתם מפרסמים.

בשפה המקצועית זה נקרא חשיפה אורגנית: כמות הגולשים שנחשפים לתכנים בצורה טבעית, בלי שמפרסם התוכן ישקיע כסף עבור זה.

כמה דברים שצריך לדעת לפני שרצים להשיג עוד לייקים

אם אתם בכל זאת מנסים להשיג לייקים לדף שלכם, הנה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שתרצו להשקיע את התקציב על קמפיין לייקים.

נסו להשיג לייקים רק מקהל סופר-רלוונטי

הלייקים שאתם מוסיפים לעמוד, חייבים להגיע מקהל יעד רלוונטי שמעוניין בתכנים ובמה שאתם מוכרים.

איך יודעים איזה קהל הוא קהל רלוונטי עבור העמוד שלכם?

אנחנו אוהבים ליצור תעודת זהות שיווקית של הלקוח האידאלי.

תעודת זהות שיווקית היא מסמך שמרכז את כל הנתונים על דמות שמייצגת סוג אחד של לקוח אידאלי עבור העסק.

בתמונה למטה אפשר לראות דוגמה לתעודת זהות שיווקית עבור לקוח אידאלי בתחום אילוף הכלבים.

תעודת זהות שיווקית לדוגמה
אנחנו יוצרים תעודת זהות שיווקית לכמה סוגי לקוחות שונים בכל עסק

לרוב העסקים יהיה יותר מדמות אחת ולכן צריך להכין כמה תעודת זהות כאלו, בד”כ 5-2 סוגים.

וברגע שיצרנו תעודת זהות כזו, ננסה לגרום לעוד לקוחות כאלו לעשות לנו לייק לעמוד העסקי.

כדי ליצור תעודת זהות שיווקית לעסק שלכם, נסו לענות על השאלות הבאות:

  • מהו טווח הגילאים של הלקוח האידאלי.
  • מין: זכר או נקבה
  • מצבו המשפחתי: נשוי, רווק וכו'.
  • אזור המגורים: מרכז, צפון, דרום או אולי עיר ספציפית.
  • מקצוע: במה הוא עוסק.
  • הכנסה: מהי רמת ההכנסה שלו.
  • השכלה: תיכונית, תואר מסוים.
  • איפה הוא מסתובב ברשת: אחרי אילו אתרים, קבוצות פייסבוק, או דפים עסקיים הוא עוקב.
  • מה הוא עושה בשעת הפנאי: אילו ספרים הוא קורא, באיזה תכניות טלוויזיה הוא צופה וכו'.
  • מה האתגרים והפחדים שלו.
  • מהם חלומות ומטרות שלו.
  • כאב: מה הבעיה שאתם יכולים לעזור לו לפתור.
  • מהם הערכים שלו: מה הוא לא היה מוכן לעשות כדי לטפל בבעיה שלו.

ברגע שתבינו מי הלקוח האידאלי, תוכלו ליצור עבורו תכנים וקמפיינים מדויקים יותר.

ככה תמשכו אליכם עוד עוד לקוחות כאלו.

הקטינו ציפיות לחשיפה אורגנית גדולה לקהל האוהדים בעמוד

חשוב לדעת שבשנים האחרונות יש ירידה מתמדת בחשיפה האורגנית של הדפים עסקיים.

סטטיסטיקות אחרונות שמצאנו מדברות על 6.5-2% תפוצה בלבד לתכנים שמגיעים מעמודים עסקיים.

ואפילו פחות מ-2% של תפוצה אורגנית לדפים עם חצי מליון אוהדים ומעלה.

ככל שיש יותר תחרות של מפרסמים על קהל היעד, פחות ופחות תוכן מגיע לאוהדי הדף העסקי שלכם בצורה אורגנית.

פייסבוק מסבירים את השינוי בכמות התוכן העצומה שעולה כל יום לפלטפורמה והניסיון שלהם להתאים את התוכן המדויק לגולשים.

במאמר של לאנס באקסטורם (מנהל ההנדסה של פייסבוק), נאמר שהם מעדכנים את המערכת כך שהגולשים יראו יותר תכנים מהחברים שלהם…

כלומר, הגולשים יחשפו לפחות תכנים מעמודים העסקים.

הניחוש המושכל שלנו הוא שפייסבוק, שהוא כאמור גוף עסקי, רוצה שנוציא יותר על פרסום…

ולכן האלגוריתם של פייסבוק חושף את התוכן של הדפים שלנו בפני פחות ופחות אוהדים שעשו לייק.

אפשר להגיד שהירידה בחשיפה האורגנית, זו סיבה מספיק טובה למה השגת לייקים לעמוד העסקי היא מטרה חשובה פחות מבעבר…

אבל עדיין, עם פרסום תכנים איכותיים, יש סיכוי טוב ליצור קהל עוקבים ולייצר ממנו מכירות.

אבל על זה נדבר עוד מעט…

(הערה: רוצים להשיג יותר מכירות מפייסבוק? במדריך החדש שלנו תגלו מהם 5 סוגי הפוסטים האפקטיבים ביותר לפרסום בפייסבוק ואיך לעשות בהם שימוש כדי להגדיל את המכירות בעסק שלכם. הורידו את פוסטים שמוכרים עכשיו.)

באנר מאמר חמשת סוגי הפוסטים האפקטיביים ביותר לפרסום בפייסבוק

נו… איך משיגים לייקים לעמוד פייסבוק בחינם?

אספנו עבורכם כמה שיטות נפוצות להשגת לייקים בחינם.

חלק מומלצות וכדאי ליישם אותם מיד בתום קריאת המאמר…

ושיטות אחרות שכדאי להיזהר מהם כמו מאש.

השיטות המומלצות להשגת לייקים בחינם

סדרתי אותם מהשיטות הפשוטות והקלות ביותר ליישום אל עבר שיטות מורכבות קצת יותר…

אבל עדיין מומלצות לכל מי שרוצה להשיג לייקים בחינם מלקוחות רלוונטיים.

אז באו נתחיל!

1. בקשו לייקים מלקוחות קיימים

כנראה השיטה הכי פשוטה לקבל לייקים בחינם ולוודא שהם אכן מגיעים מקהל היעד הרלוונטי שלכם, היא לבקש לייק לעמוד בפיייסבוק מלקוחות שכבר מגיעים אליכם לעסק.

הרי איזה לקוח הוא רלוונטי יותר מלקוח שכבר מגיע ומבקש לקנות משהו שאתם מציעים.

הדרך לעשות את זה היא פשוטה מאוד.

פשוט שאלו אותם את השאלה הבאה…

"כבר עשיתם לייק לעמוד פייסבוק שלי?"

אם הם עונים לא, אז תאמרו…

"אז כדאי מאוד שתעשו…."

ואז תוסיפו סיבה מפתה למה שיעשו לכם לייק.

"…כי אנחנו משתפים שם תכנים/מבצעים/בונוסים/סיפורים שנראה לי שתאהב מאוד."

המשקיענים אפילו יתנו תמריץ מיידי למי שיעשה לייק במקום ויוכיח שהוא עשה.

אפשר להעניק אחוזי הנחה על הקנייה הנוכחית, זיכוי לפעם הבאה או מתנה קטנה.

אתם אפילו יכולים להוסיף שלט או מדבקה שמזמינים את המבקרים בבית העסק לעשות לייק לעמוד העסקי.

הנה דוגמה למדבקה כזו שמודבקת על חלון בית קפה.

מדבקת חלון לייק בפייסבוק
אפשר להדביק מדבקה שמקדמת את העמוד העסקי על דלת הכניסה או אחד החלונות

ואפילו הכנתי עבורכם מתנה קטנה…

פוסטר שניתן לעריכה בעזרת תוכנת Power Point, שאפשר להדפיס אותו ולשים בבית העסק, בתוך מסגרת עומדת יפה, או פשוט להדביק אותו איפה שהוא.

פוסטר להדפסה לייק בפייסבוק
לחצו על התמונה להורדת הקובץ, שנו אותו בהתאם לעמוד העסקי שלכם, הדפיסו והחלו לאסוף לייקים מהמבקרים בבית העסק שלכם.
2. בקשו לייקים בכל מפגש עם לקוחות פוטנציאליים

דרך טובה לפגוש לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם היא ללכת למפגשים ולאירועים.

אם אתם הולכים למפגש נטוורקינג או כנס בנושא כלשהו ונתקלים בלקוח פוטנציאלי, בקשו ממנו לעשות לכם לייק לעמוד העסקי בפייסבוק.

ככה תוודאו שאתם שומרים אותם קרוב והם צפויים להיחשף לתכנים שלכם ולהיזכר שהם מעוניינים לעשות אתכם עסקים.

אפשר "להשחיל את זה בזמן" החלפת כרטיסי הביקור וממש לבקש מהם לעשות לכם לייק בו במקום.

איך מבקשים?

השתמשו באותו נוסח ששיתפתי אתכם בסעיף הקודם.

זה עד כדי כך פשוט.

ולא לשכוח לצרף את כתובת העמוד העסקי שלכם לכרטיס הביקור ואפילו לשלב קוד QR.

זהו קוד מרובע שאפשר לסרוק עם כל מכשיר נייד כדי להגיע לכתובת אתר אינטרנט שבחרתם מראש.

כרטיס ביקור עם קישור לפייסבוק
הוסיפו לכרטיס הביקור את כתובת העמוד העסקי ושלבו גם קוד QR לסריקה בעזרת מכשיר נייד

צרו קוד כזה בעזרת האתר QR Code Generator.

פשוט רשמו את כתובת העמוד העסקי והורידו את הקוד ה-QR כתמונה, אותה תשלחו למעצב גרפי כדי לשלב בכרטיס הביקור שלכם.

נסו לסרוק את קוד ה-QR שאתם רואים בתמונה בעזרת אפליקציה כמו Scan.

הסתרתי מאחוריו מתנה שווה ביותר עבורכם 🙂

יצירת קוד qr
נסו לסרוק את הקוד שמופיע בתמונה לקבלת מתנה שווה
3. קישור בין העמוד העסקי לאישי

האם החברים שלכם בפייסבוק יודעים מה אתם עושים?

בשביל זה פייסבוק מאפשרת לכם להציג קישור לפרופיל העסקי בפרופיל האישי שלכם.

אפשר לראות את התיבה הזו מופיעה ממש מתחת לתמונת הפרופיל שלכם.

כדי להוסיף קישור לבית העסק שלכם, צריך ללחוץ על 'אודות' בסרגל העליון.

הצגת קישור לעסק
פייסבוק מציגה פרטים אישיים רלוונטיים, כמו מקום העבודה או העסק, בפרופיל האישי.

לחצו על 'עבודה והשכלה' ואז על 'הוסף מקום עבודה'.

הוספת מקום עבודה
אפשר להוסיף כל מיני נתונים שונים לפרופיל האישי כמו מקומות שעבדת בהם בעבר

בחלונית החדשה שנפתחה, הקלידו את שם העמוד העסקי שלכם בשדה 'חברה' ובחרו את הפרופיל העסקי המתאים.

אתם יכולים גם להגדיר את התפקיד שלכם בחברה, איפה נמצא מקום העבודה או העסק ולצרף תיאור קצר.

אפשר אפילו לציין את תקופת הזמן שהעסק ברשותכם.

אם תרצו שכולם יראו את חיבור העמוד העסקי לפרטי, שנו את הגדרות הפרטיות מ'חברים' אל 'ציבורי'.

לסיום לחצו על שמירת שינויים.

הוספת מקום עבודה לפרופיל אישי
הקישור למקום העבודה שלכם הוא קישור לעמוד העסקי שלו, אז וודאו שהוא נראה טוב

לסיום, טיפ קטן לכל מי שמעסיק עובדים.

בקשו (ואפילו דרשו) גם מהם לעדכן את הגדרות מקום העבודה שלכם ולהוסיף את הדף העסקי שלכם לפרופיל האישי שלהם.

ככה תקבלו הרבה יותר חשיפה וכנראה גם לייקים מהחברים שלהם, שתחום העיסוק שלכם מעניין אותם.

4. הזמינו חברים מהעמוד הפרטי לעשות לכם לייק

זאת אמנם שיטה קלה ומפתה, אבל קצת מסוכנת.

הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהדודה מהצד של האימא תעשה לכם לייק, רק כי היא חושבת שזה יעשה לכם טוב על הלב.

אם היא לא לקוחה רלוונטית לעסק שלכם, אין שום סיבה שהיא (או כל אחד אחד) יעשה לכם לייק לעמוד.

אוקיי, אז איך מבקשים לייק מהחברים בפייסבוק, בלי להיות מוצפים בקרובי משפחה לא רלוונטיים לעסק?

היכנסו לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק והעתיקו את כתובת העמוד, כמו בתמונה למטה.

כתובת URL של עמוד עסקי
היכנסו לעמוד העסקי שלכם והעתיקו את כתובת ה-URL

גשו חזרה לפרופיל האישי שלכם וכתבו פוסט בנוסח הבא, פחות או יותר.

"לכל מי שמתעניין ב[תחום הספציפי שבו אתם עוסקים], יש לי עמוד פייסבוק שעוסק בנושא. אם מעניין אתכם לראות עוד תכנים שקשורים לתחום הזה, אני מזמין אתכם לעשות לייק לעמוד העסקי שלי.

נ"ב
אם הנושא הזה לא מעניין אתכם, בבקשה אל תעשו לייק כי זה פוגע בחשיפה לאנשים שזה באמת מעניין אותם. תודה!
[כתובת העמוד העסקי]."

אל תשכחו להדביק את כתובת העמוד העסקי, שהעתקתם ממש לפני רגע, אל תוך הפוסט.

אם פעלתם לפי הצעדים הבאים, אתם תראו שמעין תיבת לייקים כזו מופיעה מתחת לטקסט של הפוסט.

לחיצה על לייק בתיבה הזו, תחשב כלייק לעמוד.

הנה דוגמה לאיך פוסט כזה אמור להיראות.

פוסט איסוף לייקים מפרופיל אישי
הנה דוגמה לפוסט שאפשר לכתוב בפרופיל האישי, כדי להשיג עוד לייקים לעמוד העסקי.

אם יש חברים שאתם רוצים להזמין באופן ישיר, היכנסו לעמוד העסקי שלכם וגללו לאזור שבו רשום "קהילה".

ואז לחצו על "הזמן חברים לאהוב את הדף הזה".

הזמנת חברים לעשות לייק לעמוד
איך להזמין את החברים לעשות לייק לעמוד העסקי.

עכשיו אמורה להופיע לכם חלונית קטנה עם כל שמות החברים שלכם בפרופיל האישי.

גללו מטה והזמינו רק את החברים שמתאימים לפרופיל של הלקוח האידאלי שלכם.

לחצן הזמן ללייק לעמוד
לחצו הזמן לצד השמות של החברים שמתאימים לפרופיל הלקוח האידאלי שלכם.

עשו לעצמכם טובה גדולה ונסו לא להתפתות להזמין אנשים לא רלוונטיים לעשות לכם לייק לעמוד, טוב?

5. הוסיפו קישור לחתימת המייל שלכם

לא משנה במה אתם עוסקים, כנראה אתם כותבים מספר אימיילים כל שבוע.

אם התקשורת שלכם במייל היא עם לקוחות פוטנציאליים, לדוגמה העברת הצעות מחיר או תקשורת על פרויקט כזה או אחר, השיטה הזו מושלמת עבורכם.

הוסיפו קישור לעמוד העסקי שלכם בחתימת המייל שלכם, במחשבה שמי שמעוניין בעוד מידע על העסק שלכם, יקליק על הקישור ואולי יעשה לייק לעמוד.

אמנם זאת שיטה קצת פאסיבית…

אבל אפשר להפוך אותה לאקטיבית, אם רושמים בקישור משהו כמו:

"עשו לי לייק בעמוד העסקי בפייסבוק וקבלו עוד תכנים/מבצעים/בונוסים/סיפורים ב[תחום שבו אתם עוסקים]."

אם יש לכם עסק שמעסיק עובדים, דרשו מכולם להוסיף קישור דומה לתחתית המייל שלהם, ותכפילו פי כמה את הסיכוי לקבל לייקים בחינם.

כדי לשנות את החתימה בחשבון הג'ימייל שלכם, לחצו על גלגל השיניים שמופיעה בפינה העליונה של העמוד ואז על הגדרות.

הגדרות ג'ימייל
לחיצה על גלגל השיניים תפתח את חלונית הגדרות של ג'ימייל

גללו לאזור שנקרא חתימה או Signutre לשם תוכלו להוסיף קישור שיופיע בתחתית כל מייל שתשלחו.

לחצו על הכפתור שנראה כמו לינק שיקפיץ לכם חלונית קטנה ובו רשמו את הנוסח ואת הקישור לעמוד העסקי שלכם.

איך לשנות חתימה במייל
לחצו על כפתור הקישור בהגדרות החתימה ותוכלו להוסיף קישור לעמוד הפייסבוק שלכם.

המשקיעים מבינכם יכולים ליצור כפתורי קישור מעוצבים לכל הרשתות החברתיות שלהם, בעזרת שירות חינמי של Hubspot לעיצוב חתימות למייל.

אבל לדעתי זה נופל לאמרה "תפסת מרובה, לא תפסת".

עיצוב חתימה למייל בחינם
יש המון אתרים שמאפשרים לכם לקבל עיצוב חתימה למייל בחינם.

כמו כן, אם אתם שולחים מיילים לרשימת התפוצה, שלבו קישור דומה לאיסוף לייקים בכל ניוזלטר שנשלח.

תמיד טוב לשמור את רשימת הלקוחות בכמה סוגי רשימות.

ואפשר להגיד שהעמוד העסקי הוא סוג של רשימת תפוצה.

עם חשיפה נמוכה אמנם, אבל זאת עדיין דרך להגיע ללקוחות שלכם.

6. פרסמו בעמוד העסקי תכנים איכותיים

עכשיו שיש לכם קצת לייקים בעמוד, הגיע הזמן לקחת את הדברים לשלב הבא.

גם אם יש לכם רק לייקים בודדים בעמוד העסקי, פרסמו תכנים איכותיים ומעניינים בנושא שמעניין את הלקוח האידאלי שלכם.

פוסטים שגולשים אוהבים, מגיבים ומשתפים, מקבלים מפייסבוק ציון רלוונטיות גבוה יותר ולכן זוכים ליותר חשיפה אורגנית.

ויותר חשיפה אורגנית אומר שאולי אנשים שלא עשו לכם לייק לאתר, יזכו לראות את הפוסטים שלכם…

ואם הם אהבו את התכנים, הם יעשו לכם לייק וכמות האוהדים בדף תגדל עוד ועוד.

הנה כמה דוגמאות לסוגי פוסטים שנוטים לזכות ליותר מעורבות מקהל הגולשים:

  • פוסטים שנותנים ערך לקהל ומשתפים איתם טיפים ומידע בנושאים רלוונטיים.
  • פוסטים משעשעים שמעלים חיוך או מצחיקים את הגולשים.
  • פוסטים שחושפים צד אחד של העסק, כמו את צילומי מאחורי הקלעים.
  • סיפורים אישיים וחושפניים.
  • שידורי וידאו לייב שבהם מתייחסים לנוכחות הקהל.
  • יש בכלל נטייה כללית לסרטונים לקבל יותר חשיפה מתכנים אחרים.
  • פוסטים שמבקשים מהקהל להיות מעורב בצורה מפורשת, לדוגמה לענות על שאלה או לתייג חברים.
  • וכמובן, פוסטים שמכילים לינקים וכפתורי הנעה לפעולה.

כמובן שכל הפוסטים צריכים להיות מכוונים לקהל מאד ספציפי ולהיות רלוונטיים למה שמעניין אותם.

עשו ניסיונות לסוגי פוסטים שונים וראו מה מעניין את הקהל שלכם יותר.

ככל שגולש מראה יותר מעורבות בדף על ידי לחיצות על קישורים וכפתורים (כמו סימוני לייק, תגובות, הגברת ווליום בוידאו וכדומה) הסיכוי שהפוסטים הבאים יגיעו אליו בתפוצה אורגנית הולך וגדל, כי האלגוריתם של פייסבוק מזהה שהתוכן רלוונטי עבורו.

וכדי להשאיר אותנו עוד ועוד באתר, פייסבוק תמיד מנסה להציג לנו עוד ממה שאנחנו אוהבים.

ברגע שיש כבר קהל של אוהדים איכותיים בדף, כדאי מאוד לקדם להם בתשלום תוכן באופן קבוע, כדי שיהפכו לאוהדים נלהבים.

(הערה: אם פרסום בפייסבוק חדש לכם, העזרו במדריך לפוסטים ממומנים – הדרכת הפרסום הממומן הפשוטה והאפקטיבית ביותר המבטיחה שתצליחו לפרסם את הפוסטים שלכם רק לקהל הלקוחות הרלוונטי עבורכם. לחצו כאן לפרטים נוספים.)

אנר המדריך לפוסטים ממומנים

חשוב: הקפידו לפרסם בשעות שהאוהדים שלכם נמצאים בעמוד

במערכת הפרסום של פייסבוק יש אפשרות לראות מתי זה הזמן שבו רוב האוהדים נמצאים באתר.

פרסום פוסטים בשעות האלו יבטיח שתקבלו יותר חשיפה מאשר פרסום בשעות המתות.

כדי לראות מהם "שעות העומס" בעמוד שלכם, היכנסו לעמוד העסקי.

ואז לחצו על נתוני פרסום, פוסטים ובחרו את היום שבו תרצו לפרסם.

זמן אידאלי לפרסום בפייסבוק
גם בשעת השיא רק כמחצית מאוהדים נמצאים בפייסבוק.

פרסמו את הפוסטים בשעת השיא, כדי ליהנות ממקסימום חשיפה אורגנית.

וכמובן, אל תשכחו שפוטנציאל החשיפה אליהם הוא רק 2% עד 6%, במקרה הטוב.

7. הזמנת אנשים שעשו לייק לפוסט לעשות לייק לעמוד

בוא ניקח את זה עוד שלב אחד קדימה.

אם אתם מפרסמים תכנים איכותיים, אנשים יתחילו לעשות לכם לייק על הפוסטים עצמם.

ישנה אפשרות בפייסבוק להזמין את אותם אנשים שעשו לייק לפוסט, לעשות לייק לעמוד.

ככה עושים את זה…

מצאו פוסט אחד שזכה להרבה לייקים ולחצו האזור שבו רשום מספר הלייקים שהוא קיבל, כמו בתמונה הבאה.

מספר לייקים לפוסט
לחיצה על מספר הלייקים שפוסט קיבל תאפשר לכם להזמין את כל מי שעלה לייק לפוסט, לעשות לייק גם לעמוד.

בעקבות הלחיצה, תקפוץ חלונית קטנה המפרטת את שמות כל הגולשים שעשו לייק לפוסט.

לצד כל אחד מהם מופיע כפתור "הזמן".

לחיצה עליו תזמין את אותם גולשים לעשות לייק לעמוד העסקי.

אנשים שעשו לייק לפוסט
הזמנת אנשים שעשו לכם לייק לפוסט לעשות לייק לעמוד היא דרך טובה לוודא שאתם אוספים לייקים רלוונטיים בלבד.

השיטה הזו טובה מאוד כי ככה אפשר לוודא שאלו אנשים שבאמת אהבו את התוכן שפרסמת.

מה שמבטיח כמעט בוודאות, שהם יאהבו גם את התכנים הבאים.

ובהמשך הדרך, יהפכו לאוהדים נלהבים וללקוחות משלמים.

אם כבר יש לכם כמות גדולה של פוסטים בעמוד, ואתם לא רוצים לעבור על כל ההיסטוריה…

יש דרך טובה למצוא רק את הפוסטים שקיבלו הכי הרבה לייקים ולהשתמש בטקטיקה הזו בהם.

בעמוד העסקי, לחצו על נתוני שימוש ואז על פוסטים.

נתוני שימוש בעמוד עסקי
תחת לשונית נתוני שימוש מופיעים כל הפוסטים שאי פעם פרסמתם בעמוד.

גללו מטה עד האזור שעליו רשום 'כל הפוסטים שפורסמו'.

לחצו על לשונית מעורבות ואז על 'רגשות, תגובות ושיתופים' כמו בתמונה.

מיון הפוסטים האחרונים בעמוד
לחיצה על הסרגל העליון יעזור לכם למיין את הפוסטים בעמוד שלכם לפי כל מיני מאפיינים שונים.

זה יסדר את הפוסטים שפורסמו בעמוד שלכם, בצורה היררכית, לפי כמות המעורבות.

וככה תוכלו ליישם את הטקטיקה על אותם פוסטים שקיבלו הכי הרבה לייקים, ולא לבזבז זמן על פוסטים רלוונטיים פחות.

סידור פוסטים לפי כמות מעורבות
ראו איך עכשיו הפוסטים מסודרים לפי כמות המוערבות שהם קיבלו.

דרך אגב, זאת גם שיטה מעולה להבין איזה תכנים מעניינים את האוהדים בעמוד שלכם.

ככה תוכלו להכין עוד מאלו ולדעת שהקהל יגיב אליהם בצורה דומה.

8. פזרו את הקישור לעמוד העסקי ברחבי הרשת

אם אתם כבר יוצרים תכנים, למה לא לפרסם אותם בעוד מקומות ברשת.

לדוגמה, למשל בסיום מאמר או בסרטון יוטיוב.

מתחת לכל סרטון שמעלים ליוטיוב יש מקום לרשום הערות, זהו מקום מעולה להוסיף את הקישור לעמוד העסקי שלכם לפייסבוק.

ככה זה נראה אצלנו בערוץ היוטיוב.

איך להוסיף קישור בסרטון יוטיוב
הוסיפו קישור לפייסבוק מסרטוני היוטיוב שלכם

דרך טובה לגרום לאנשים להגיע גם לעמוד העסקי ולעשות לכם לייק, היא פשוט להציע להם לעשות את זה בסיום הסרטון.

הרי, הם הרגע צפו בסרטון ואם זה היה מעניין ומועיל עבורם, הם בטח רוצים עוד מזה.

סיימו כל סרטון במילים…

"ואם אהבתם את הסרטון, אני מזמין אתכם לעשות לנו לייק גם בעמוד הפייסבוק שלנו, לעוד תכנים ב[תחום הספציפי שבו אתם עוסקים]. הקישור מופיע ממש פה מתחת לסרטון."

9. הוספת כפתור לייק לאתר

אם יש לכם אתר אינטרנט, כדאי שתדעו שפייסבוק מאפשרת לכם להוסיף לאתר מעין תיבת לייקים בכמה לחיצות כפתור.

לחיצה על לייק בתיבה הזו, היא כמו לחיצה על לייק בעמוד העסקי עצמו.

בעבר זה היה נקרא Like Box אבל היום פייסבוק שינו לזה את השם וזה נקרא Page Plugin.

כדי ליצור לעצמכם תיבה כזו, היכנסו אל אתר המפתחים של פייסבוק בלחיצה על הקישור הבא.

העתיקו את כתובת העמוד העסקי שלכם, כמו שלמדתם כבר איך לעשות באחד הסעיפים הקודמים…

הדביקו אותה במקום שרשום "Facebook Page URL".

שחקו עם ההגדרות עד שיתאימו לטעמכם ואז לחצו על הכפתור שעליו רשום "Get Code" כדי להטמיע את תיבת הלייקים באתר.

איך להתקין תיבת לייקים באתר
עקבו אחר ההוראות הבאות כדי להתקין באתר שלם תיבת לייקים.

לאחר לחיצה על Get Code, תקבלו שני קודים שאותם צריך להטמיע בשני מקומות שונים באתר.

קודים להטמעת כפתור לייק באתר.
אלו שני הקודים שאתם צריכים עבור הטמעת כפתור לייק בפייסבוק.

את הקוד העליון יש להכניס לאזור <body> לכל הדפים שבהם תרצו שתיבת הלייקים תופיע באתר.

בד"כ מוסיפים את הקוד הזה לקוד הכללי של האתר.

אם יש לכם אתר וורדפרס, אפשר להתקין תוסף כמו WP Insert code שמאפשר לכם להתקין קודים בכל מיני מקומות באתר, בלי לגעת בקוד המקורי שנמצא מאחורי הקלעים.

את הקוד התחתון יש להוסיף לכל מקום ספציפי שבו תרצו שתיבת הלייקים תופיע באתר.

בד"כ מוסיפים את תיבת הלייקים לסרגל הצד באתר, כמו בתמונה הבאה.

כפתור לייק של פייסבוק בסרגל צד
סרגל צד הוא המקום המומלץ להתקין כפתור לייק לאתר

כדי להתקין את תיבת הלייק בסרגל הצד (שוב הסבר רק לאתרי וורדפרס, עמכם הסליחה), יש להיכנס אל לוח הבקרה של האתר.

שם יש ללחוץ על עיצוב ואז על וידג'טים…

ולהדביק את הקוד בהתאם להגדרות הסרגלים שמופיעים בתבנית שלכם.

ככה זה נראה אצלנו באתר.

התקנת כפתור לייק באתר וורדפרס
היכנסו ללקוח הבקרה והתקינו את הקוד תחת עיצוב – וידג'טים – סרגל צדדי.

ואם עשיתם הכול נכון, עכשיו אמור להיות לכם תיבת לייק באתר ותתחילו לאסוף לייקים מגולשים שמבקרים אצלכם.

10. כפתורי שיתוף באתר

אם הקשבתם לעצה הקודמת והחלטתם לפרסם תכנים בעלי ערך בעמוד העסקי, אתם יכולים לפרסם אותם גם בבלוג באתר.

אם אלו תכנים שכתובים לפי כללי קידום אתרים נכונה, יש סיכוי שגולשים שמחפשים בגוגל ימצאו אותם.

אם תתקינו כפתורי שיתוף באתר, הגולשים שנהנים מהתכנים, יכולים לשתף אותם בקלות ברשת החברתית.

ככה החברים שלהם בעמוד הפרטי יחשפו לתכנים שלכם ויוכלו להיכנס לאתר שלכם.

כפתורי שיתוף באתר
אפשר לראות את כפתורי השיתוף בצד האתר שלנו.

ברגע שהם באתר, הם יכולים לעשות לייק לעמוד העסקי שלכם בתיבת הלייק שהסברנו לכם איך להתקין בשלב הקודם.

אם יש לכם אתר וורדפרס, אפשר להשתמש בתוסף בשם Sumo.

יש לו גרסה חינמית שמאפשרת לכם לשים כפתורי שיתוף בכמה מקומות בסיסיים באתר.

אם אתם מאלו שאוהבים יותר שליטה ורוצים עוד אופציות והתאמות, תצטרכו לשדרג למנוי בתשלום החל מ-29$ לחודש.

Sumo תוסף וורדפרס לכפתורי שיתוף
זה אתר הבית של Sumo, תוסף להתקנת כפתורי שיתוף בחינם.

אלו היו הדרכים הכי מומלצות להוסיף לייקים לעמוד העסקי בפייסבוק…

ועכשיו לכמה מהדרכים שאנחנו ממליצים להימנע מהם כמו מאש.

(הערה: רוצים להשיג יותר מכירות מפייסבוק? במדריך החדש שלנו תגלו מהם 5 סוגי הפוסטים האפקטיבים ביותר לפרסום בפייסבוק ואיך לעשות בהם שימוש כדי להגדיל את המכירות בעסק שלכם. הורידו את פוסטים שמוכרים עכשיו.)

רוצים להשיג יותר מפייסבוק? הורידו את המדריך לפוסטים שמוכרים!

השיטות הלא מומלצות להשגת לייקים בחינם

הנה רשימה קצרה של כמה דברים, שאנחנו ממש ממליצים לא לעשות, כדי להשיג לייקים לעמוד העסקי בפייסבוק.

מהניסיון שלנו, שימוש בשיטות האלו אולי יוסיף לכם לייקים אבל אלו יהיו מאנשים לא רלוונטיים שלא תואמים את הלקוח האידאלי שלכם.

וכמו שהזכרתי מקודם, אם יש בעמוד העסקי שלכם לייקים מאנשים שלא מעורבים בתכנים שלכם, זה פוגע בחשיפה.

זה גם מונע מהתכנים להגיע ללקוחות שבאמת מעוניינים לראות אותם.

ואפילו אם תרצו להסיר את כל הלייקים הלא רלוונטיים, זאת עבודת נמלים סיזיפית ומיותרת.

תחסכו את זה מעצמכם.

אוקי.. אז מה אסור לעשות בשום פנים ואופן כדי להשיג לייקים?

הנה שלושת הדברים העיקריים.

סידרתי אותם מהשיטה החמורה ביותר לפחות.

1. שימוש בתוכנה להוספת לייקים לפייסבוק או קניית לייקים

יש אתרים שמציעים לכם לקנות לייקים לעמוד שלכם.

המחירים מתחילים מ-0.05 אג' ללייק.

אבל לא הייתי קופץ מהכסא עדיין.

נתחיל ונאמר שזה לא חוקי מבחינת פייסבוק לעשות דבר כזה.

אבל זאת לא הבעיה היחידה שלכם…

קניית לייקים לפייסבוק
יש אתרים שימכרו לייקים החל מ-0.05 אג' ללייק. נסו להימנע מהפיתוי, זה לא שווה את זה.

הבעיה העיקרית היא שהלייקים שמגיעים בדרך זו הם בד"כ מחשבונות פקטיביים… כלומר לייקים מזויפים.

רוב החברות האלו משתמשות בחוות לייקים שיושבות במדינות עולם שלישי כמו הודו, בנגלדש, אינדונזיה ועוד.

אתם יכולים ללמוד עוד על הנושא בסרטון הבא:

(הערה: נסו להתעלם מהחלק בסרטון שמתחיל בערך אחרי 1:00. הוא טוען שקמפיין לייקים ממומן ישיג עבורכם רק לייקים פיקטיביים. אבל הרבה דברים השתנו בפייסבוק מאז שהסרטון הזה יצא. בחלק הבא אני אראה לכם איך עושים קמפיין לייקים ממומן שישיג עבורכם לייקים איכותיים.)

אבל גם אם הם היו מחשבונות של אנשים אמתיים, זה עדיין היה מפספס את המטרה שלכם.

רוב הסיכויים הם שהתוכן של העמוד שלכם פשוט לא רלוונטי עבורם.

ובגלל זה הם לא יהיו מעורבים בפעילות בעמוד, לא יעשו לייקים או שיתופים לפוסטים ולא יעזרו לכם להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

למרות הפיתוי של הלייק הקל, הימנעו מזה בכל מחיר.

2. החלפת לייקים

הדבר המיותר השני שאני ממליץ לכם להימנע ממנו זה החלפת לייקים.

או בשם השני – לייק עבור לייק.

אם עוד לא נתקלתם בזה, אני אסביר את העניין.

מסתבר שקיימות קבוצות בפייסבוק שכל מטרתן היא להחליף לייקים בין בעלי דפים עסקיים.

לדוגמה, אפשר לראות בקבוצה בעלי העסקים שמבקשים מבעלי עסקים אחרים לעשות לייק לדף העסקי שלהם, ובתמורה עושים לייק לאחרים.

קבוצות להחלפת לייקים
ישנם המון קבוצות להחלפת לייקים בפייסבוק. אנחנו ממליצים לא להחליף לייקים עם מי שלא נמצא בקהל היעד שלכם.

הסיבה שאני ממליץ שתמנעו מזה, היא שזה שוב מפספס את המטרה שלכם.

האם זה רלוונטי שקוסמטיקאית מחיפה ומאלף כלבים מאילת יעשו לייק אחד לעמוד של השני.

הסיבה היחידה שסיטואציה כזו הגיונית היא שמאלף הכלבים נוטה להגיע לטיפולים קוסמטיים בחיפה…

או שהקוסמטיקאית מעוניינת להגיע לאילת לאילוף הכלב שלה.

אחרת, זו סתם עוד דוגמה לקבלת לייקים מגולשים שאינם באמת קהל היעד שלכם.

ואם מישהו שולח לכם הודעה בפייסבוק שאומרת "עשיתי לך לייק, אשמח ללייק בחזרה…"

הסבירו לו בעדינות שהלייק שלו לא תורם לו, אם הוא לא מתעניין בתחום שבו אתם עוסקים.

בקשו ממנו להסיר את הלייק או הסירו אותו בעצמכם.

ושלחו לו קישור למאמר הזה ואני כבר אטפל בו 🙂

סירוב להחליף לייקים
אם מישהו שהוא לא חלק מקהל היעד שלכם מנסה להחליף אתכם לייקים, סרבו בנימוס.

ואם אתם עשיתם דבר כזה פעם… הכול בסדר.

עכשיו אתם יודעים מה נכון יותר לעשות.

רק תבטיחו לי לא לעשות את זה יותר, טוב?

3. תחרויות לייקים בפייסבוק

הדבר השלישי שאני ממליץ שלא תעשו כדי להשיג עוד לייקים לעמוד העסקי הוא תחרויות לייקים בפייסבוק.

יש כל מיני סוגים של תחרויות לייקים, לדוגמה עשו לנו לייק לדף ונגריל משהו לאחד מכם.

הבעיה היא שישנם אנשים שיעשו לייק לעמוד רק כדי לזכות בפרס.

כי הם עושים לייק לא מהסיבות הנכונות, רוב האוהדים החדשים שהשגתם בזכות התחרות, לא יהיו לקוחות רלוונטיים.

וכבר הזכרנו כמה וכמה פעמים שאנחנו רוצים להשיג לייקים רק ממי שיכול להפוך ללקוח שלנו.

בכתבה הבאה של ידיעות אחרונות, הם מדברים על זייפני הלייקים, אנשים שקופצים מתחרות אחת לשנייה רק עבור הפרסים.

אלו האנשים האחרונים שאתם רוצים שיעשו לכם לייק לעמוד.

זייפני קולות בתחרויות לייקים.
ישנם אנשים שעושים לייקים רק כדי לזכות בתחרויות בפייסבוק.

חוץ מזה, לפייסבוק יש כל מיני תנאים להגרלות ולתחרויות שמתרחשות על הפלטפורמה שלה.

אחד מהם אומר שכל עריכת תחרות דורשת פרסום תקנון מסודר ופיקוח של עו"ד או רו"ח מטעם בית העסק.

למי שרוצה הרחבה בנושא, הנה כתבה מעניינת של עיתון הארץ בנושא.

ובתמונה למטה אפשר לראות דומה לתקנון הגרלה לתחרות לייקים בפייסבוק ובאינסטגרם.

תקנון תחרות בפייסבוק
כל תחרות בפייסבוק דורשת תקנון ופיקוח של עו"ד או רו"ח.

וטיפ לסיום לגבי תחרויות לייקים.

אם אתם כבר מחליטים לערוך אחת, וודאו שהפרס שאתם נותנים מאוד נישתי ככה שלא יעניין אנשים שלא בקהל היעד שלכם.

אם אתם עוסקים בייעוץ מס לחברות, אל תגרילו שני כרטיסי כניסה לסינימה סיטי VIP.

בחרו פרס ממוקד שרק לקוחות פוטנציאלים ירצו לקבל.

ושמרו על הכללים, הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה לכם זה שפייסבוק יסגרו לכם את העמוד העסקי, בגללל שלא עמדתם בתקנות שלהם.

בייחוד אחרי שאספתם בזהירות לייקים ממוקדים מקהל היעד הרלוונטי שלכם בעזרת השיטות בחלק הקודם.

איך נפטרים מלייקים לא רצויים

אני מקווה שאחרי עשרים פעמים שהזכרתי את זה שלייקים צריכים להגיע רק מקהל לקוחות רלוונטי…

הבנתם את הרעיון.

ויכול להיות שעכשיו אתם שואלים את עצמכם, אז איך נפטרים מלייקים לא רצויים או כאלו שהגיעו מאוהדים שלא צריכים להיות בעמוד שלי.

החדשות הטובות הן שאפשר לעשות את זה די בקלות.

החדשות הרעות הן שאם יש לכם כמות מכובדת של לייקים כאלו, זה כנראה ייקח לכם הרבה זמן.

אבל בכל מקרה, כדי למחוק לייקים מהעמוד העסקי שלכם, עקבו אחר הצעדים הבאים.

(הערה: פייסבוק נוטה לשנות כל הזמן את המיקום של האופציה הזו, אז אם זה השתנה מהזמן שפרסמנו את המאמר, עדכנו אותנו בבקשה בתגובות ואנחנו נעדכן את זה. תודה!)

דבר ראשון, היכנסו לעמוד העסקי שלכם ולחצו על הגדרות מסרגל הכלים העליון.

לאחר מכן לחצו על אנשים ודפים אחרים ותקבלו רשימה של כל מי שעשה לכם לייק לעמוד.

עברו על הפרופילים של האנשים וסמנו כל מי שלדעתכם לא אמור להיות אוהד בעמוד או נראה כמו פרופיל פייסבוק מזויף.

לסיום, לחצו על גלגל השיניים ואז על 'הסר מסימוני אהבתי בדף'.

וזהו…

הסרתם את כל הלייקים הלא רלוונטיים.

איך להסיר לייקים לא רצויים מהעמוד העסקי
פייסבוק מאפשרת להסיר לייקים לא רלוונטיים מהעמוד העסקי שלכם בקלות. עקבו אחר ההוראות.

השגת לייקים בתשלום – הדרך החביבה על פייסבוק

לייקים איכותיים בדף יכולים לעזור לכם לפרסם לקהל היעד שלכם וליצור ממנו קהלים דומים.

פייסבוק מאפשרת לכם לשלם כסף עבור פרסום וזאת דרך מעולה להשיג לייקים איכותיים ולהפוך אותם לאוהדים נלהבים.

הנה כמה דרכים מומלצות להשיג לייקים בעזרת פרסום ממומן

1. קמפיין לייקים

אם אתם רק מתחילים ויש לכם דף ערום מלייקים, אתם יכולים לעשות קמפיין שהמטרה שלו היא השגת לייקים.

הסיבה לעשות את זה היא ליצור נפח ראשוני של לייקים בעמוד, כדי שלא ייראה נטוש וימנע מהקהל הרלוונטי לעשות לייק.

כדי לבנות קמפיין לייקים, צריך להיכנס למערכת הפרסום של פייסבוק ולבחור במטרה בשם 'הגברת המודעות למותג'.

קמפיין לייקים בפייסבוק
פייסבוק מאפשרת לבעלי דפים עסקיים ליצור קמפיין לגיוס לייקים.

עקבו אחר הצעדים של יצירת מודעה ורק וודאו שאתם בוחרים בהגדרות הקמפיין לפרסם רק לקהל יעד רלוונטי.

התאימו את פילוח הקהל לתעודת הזהות השיווקית של הלקוח האידאלי, שעליה שעליה דיברנו בתחילת המאמר.

פילוח קהל בפייסבוק
בפרסום בפייסבוק יש אופציות רבות לפילוח הקהל שאליו אפשר לפרסם.

בחרו באילו מיקומים תרצו שהמודעה לגיוס הלייקים תופיע.

אפשר לבחור בין מגוון של מקומות ופלטפורמות, בניהם פייסבוק, אינסטגרם, אפליקציות ושאר אתרים ברשת האינטרנט שמשתפים פעולה עם פייסבוק.

מיקומי פרסום של מודעות פייסבוק
אפשר להציג את מודעות הפרסום בשלל מקומות ברשת החברתית ובאינטרנט.

בחרו את התקציב שאתם מעוניינים להשקיע בפרסום ומהו פרק הזמן שתרצו שהמודעה תהיה באוויר.

תקציב ופרק זמן של פרסום המודעה
היתרון הגדול הוא שאפשר לפרסם בפייסבוק בתקציב קטן מאוד ועדיין לקבל תוצאות משמעותיות.

לסיום, זה הזמן לעצב את המודעה שהגולשים יחשפו אליה.

בחרו תמונה מושכת וכתבו טקסט שיגרום ללקוח האידאלי שלכם לרצות לעשות לכם לייק לעמוד.

הנה נוסח פשוט שאתם יכולים להתאים לעסק שלכם.

"אנחנו עוזרים ל[סוג הלקוח האידאלי] [להשיג תוצאה רצויה] בעזרת [תחום העיסוק שלכם]. עשו לנו לייק לתכנים נוספים בנושא."

עיצוב מודעה בפייסבוק
בפייסבוק הכוח לעיצוב מודעה מושכת בידיים שלכם. וודאו שאתם משתמשים בו בהתאם.

לחיצה על כפתור האישור ומודעת הלייקים שלכם באוויר.

מזל טוב 🙂

2. קמפיין לייקים ממוקד לקהל מעורב

אם התחלתם כבר לפרסם תכנים איכותיים בפייסבוק או בבלוג, אתם יכולים לעשות קמפיין לייקים ממוקד.

פרסמו מודעה רק לאנשים שכבר הייתה להם מעורבות כלשהי בעמוד העסקי או באתר .

ככה תוכלו להחזיר אותם לדף ולהגדיל את המעורבות שלהם.

כדי ליצור קהל מתוך אנשים שהייתה להם מעורבות עם התכנים שלכם בפייסבוק, עקבו אחר הצעדים הבאים.

היכנסו אל מנהל המודעות ובחרו באופציה בשם 'קהלים'.

(אם היא לא מופיעה לכם, לחצו על 'כל הכלים' בתחתית התפריט שנפתח.)

יצירת קהלים שמורים בפייסבוק
אפשר ליצור בפייסבוק רשימה של קהלים שמורים שאליהם אפשר לפרסם באופן ממוקד.

עכשיו לחצו על צור קהל מותאם אישית, כדי לקבל כמה אופציות שונות ליצירת קהלים בפייסבוק.

יצירת קהל מותאם אישית
אפשר ליצור כמה סוגים שונים של קהלים במערכת הפרסום.

לחצו על 'מעורבות בפייסבוק'.

יצירת קהל מעורב בפייסבוק
אופציה מעניינת לפרסום היא יצירת מודעות שיגיעו לקהל שהביע מעורבות באחד מהתכנים שפורסמו בעמוד העסקי בעבר.

בחרו סוג פוסט אחד מתוך הרשימה שמופיעה בחלונית הבאה.

אני בחרתי בפוסט מסוג סרטון כי אני יודע שיש כמה סרטונים שהיו לי בהם די הרבה צפיות.

בחירת פוסט ליצירת קהל שמור
אפשר ליצור קהל שמור ממגוון סוגים של מעורבות בפוסטים.

נלחץ על מעורבות ואז נבחר את רמת המעורבות הרצויה, שהייתה לקהל עם הסרטון (או כל פיסת תוכן אחרת שנבחר).

אני לא ממליץ לבחור רמת מעורבות של אנשים שצפו ב-3 שניות מהסרטון, זה קהל רחב מידי ולא ממוקד.

לחלק גדול מהגולשים בפייסבוק הסרטונים מופעלים אוטומטית, ולכן גם אם הם לא באמת צפו בסרטון, הם יכולים להיות כלולים באותו קהל.

יצירת קהל מצופי סרטון
אפשר ליצור קהל בעזרת כמה רמות מעורבות שונות.

לאחר מכן נלחץ על בחר סרטונים, מה שיקפיץ לנו חלונית נוספת.

בחלונית הזו אפשר לבחור סרטון אחד או כמה סרטונים, מהם ניצור קהל ממוקד לפרסום.

צופי סרטונים בעמוד העסקי
אפשר ליצור קהל שמור מצופי סרטון אחד מכמה סרטונים.

לסיום, נבחר מה פרק הזמן אחורה שנרצה שפייסבוק ימשוך ממנו את הקהל.

נבחר שם לקהל (ותיאור אם נרצה) ונלחץ על 'צור קהל' לסיום ויצירת הקהל.

סיום יצירת קהל שמור
בחרו שם לקהל השמור שיהיה לכם קל לזכור.

מיד לאחר הלחיצה, נוכל לראות שהקהל מופיע באזור קהלים.

אבל יכול להיות שדרושים למערכת כמה דקות למשוך את הנתונים על הקהל כדי שתוכלו להשתמש בו בפרסום.

כל עוד הקהל גדול מ-20 איש, תוכלו לפרסם אליו.

כאן אפשר לראות שכנראה בחרתי סרטון שאין לו מספיק צפיות או כמות מעורבות כדי לעמוד בקריטריונים של יצירת קהל שמור.

אני אצטרך לפרסם אותו כדי שעוד אנשים יצפו בו או שאוכל לבחור כמה סרטונים וליצור מהם קהל אחד.

קהל קטן מידי לפרסום
כדי ליצור קהל מותאם אישית לפי מעורבות צריך לפחות עשרים גולשים שהביעו מעורבות בסרטון או בפוסט.

אם עקבתם אחר ההוראות שלי, תוכלו למצוא עכשיו את הקהל הזה תחת 'קהלים מותאמים אישית' בממשק הפרסום של פייסבוק, בשלב סדרת המודעות.

עכשיו אתם יכולים ליצור לו קמפיין לייקים ייעודי, בדיוק כמו שלמדתם בחלק הקודם.

קהלים מותאמים אישית לפרסום בפייסבוק
תחת קהלים מותאמים אישית מופיעים כל מיני סוגים של קהלים שהכנתם מבעוד מועד.

אותו דבר אפשר לעשות עם קהל המבקרים בעמוד…

אבל זה כבר נושא לפוסט אחר.

מה עושים עם כל הלייקים האלו?

לפני זה, יש לי סוד לחלוק אתכם…

בזמן כתיבת המאמר הזה, השתמשתי בעצמי באותם שיטות (מומלצות) כדי להגדיל את כמות הלייקים בעמוד העסקי של המעבדה לשיווק דיגיטלי.

כשהתחלתי לכתוב את המאמר, היו בעמוד 9,536 לייקים.

לקח לי כיומיים לכתוב הכול וכשסיימתי יש בעמוד 9,582 לייקים.

תוספת של 46 לייקים מקהל יעד רלוונטי ומדויק בעזרת כמה פעולות פשוטות.

מגניב, לא?

ניסוי לייקים
השתמשתי באותם שיטות שעליהם אני מדבר כאן במאמר, והשגתי בזכותם עוד 46 לייקים תוך יומיים.

אז מה עושים עם כל הלייקים האלו?

אז הקטע הוא שהעבודה ממש לא נגמרה.

האמת שהיא רק התחילה!

עכשיו הגיע הזמן להוביל אותם הלאה בתוך משפך השיווק שלכם ולהציע להם דברים נוספים.

אפשר להציע להם להירשם למגנט לידים, לרכוש הצעת דומינו או לגרום להם להתעניין במוצר ליבה שלכם.

(אם כל המושגים האלו זרים לכם, קראו את המאמר המקיף שכתבתי על שיווק באינטרנט.)

וכמובן, לא לשכוח להמשיך ולפרסם תכנים איכותיים.

אפילו כדאי להשקיע מעט כסף בפוסטים ממומנים כדי לוודא שהאוהדים שעבדתם כל כך קשה לצרף לעמוד, באמת רואים אותם.

אם הגעתם עד לפה, אני רוצה להציע לכם מתנה שתעזור לכם לשפר את התוצאות שלכם מפרסום בפייסבוק.

המדריך החינמי שיצרנו עבורכם שנקרא – פוסטים שמוכרים.

במדריך החדש שלנו תגלו מהם 5 סוגי הפוסטים האפקטיבים ביותר לפרסום בפייסבוק ואיך להשתמש בהם כדי להגדיל את המכירות בעסק שלכם.

אז למה לחכות? הורידו את פוסטים שמוכרים עכשיו.

באנר מאמר חמשת סוגי הפוסטים האפקטיביים ביותר לפרסום בפייסבוק

 

 

 

 

 

 

 

זה המקום שלך להגיב!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *