מגנט לידים: 10 רעיונות למשוך יותר לקוחות מכל קמפיין איסוף לידים (כולל אחד שייצר עבורנו 12,452 לידים השנה)

איך למשוך יותר לקוחות לעסק בעזרת מגנט לידים

צריכים יותר לקוחות? רוצים לבנות רשימת תפוצה ענקית? יוצאים לקמפיין איסוף לידים? גלו 10 דרכים ליצור מגנט לידים – הסוד שהופך תנועה קרה של גולשים ללידים חמים שרק מחכים לקנות.

 

12,452 לידים (פרטים של לקוחות פוטנציאליים)…

זה מה שהמדריך הזה יצר עבורנו רק בשנה האחרונה!

מגנט לידים של המעבדה לשיווק דיגיטלי

המדריך הזה הוא סוג של מגנט לידים.

מגנט לידים יכול להיות המפתח לקמפיין לידים מוצלח או לגרום לניסיון איסוף לידים שלכם להיכשל ולזרוק את תקציב הפרסום הפח.

מגנט לידים הוא גם שלב חשוב במשפך השיווק שלכם, אבל על זה נדבר בהמשך.

אם אתם מוכרים מוצרי מידע, אני מניח שנתקלתם ברעיון של מגנט לידים.

אבל האמת היא שמגנט לידים שבנוי לפי העקרונות שאסביר כאן יכול להיות אפקטיבי ביותר בכל סוג של עסק.

וגם אם לא שמעתם בעבר את הביטוי "מגנט לידים", יש סיכוי טוב שנתקלתם באחד בעבר ובטח נרשמתם להורדת מדריך חינמי או לצפיית בסדרת סרטונים.

הסיבה שבגללה מגנטי לידים מאוד נפוצים בשיווק דיגיטלי היא כי זה פשוט עובד מעולה!

אז אם אתם מתקשים למשוך לידים לעסק שלכם, משלמים המון כסף עבורם או שיש לכם מגנט לידים שלא מספק את הסחורה כמו שצריך – המאמר הזה יראה לכם איך לייצר מגנט לידים מעולה שיגדיל את רשימת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם במהירות ויקטין את העלות לליד במאות אחוזים.

להמשיך לקרוא מגנט לידים: 10 רעיונות למשוך יותר לקוחות מכל קמפיין איסוף לידים (כולל אחד שייצר עבורנו 12,452 לידים השנה)

מקרה מבחן: איך לשווק סדנה ב-8 שלבים פשוטים

איך לשווק סדנה באנר ראשיניתוח צעד-אחר-צעד של קמפיין שיווק סדנה בעזרתו הצלחתי למכור 104 כרטיסים תוך 9 ימים ו-4 מיילים בלבד.

 

35,000 אלף שקל.

זה הסכום ששילמתי עבור סמינר יקר מאוד בלונדון.

את הסמינר, שנקרא "Business Mastery", העביר טוני רובינס.

כנראה המאמן המפורסם ביותר בעולם לתחומי ההצלחה והמוטיבציה.

וגם קית' קנינגהם, שהוא איש עסקים מבריק והאבא העשיר המקורי, מספריו של רוברט קיוסאקי "אבא עשיר אבא עני".

בכל שנה מגיעים אליו 700 בעלי עסקים, חברות ומנכ"לים מהמובילים בעולם.

אבל המטרה היא לא לספר לכם על הסמינר עצמו.

אלא איך בזמן אותו סמינר קיבלתי החלטה לבנות סדנה משלי.

וכבר בשדה תעופה בדרך הביתה יצרתי רשימה עצומה של לקוחות פוטנציאליים.

כאלו שרק חיכו לרגע שבו אפתח את ההרשמה.

ובסוף חטפו את כל 104 הכרטיסים תוך 9 ימים.

מחיר ממוצע לכרטיס היה 103 ש"ח (חלק שילמו 99 שקלים וחלק 129 שקלים).

מה שמסתכם בהכנסה של 10,712 שקלים.

כל זה בהשקעה של כ-500 ש"ח בלבד על פרסום ממומן ומשלוח של 4 מיילים בסך הכל.

והכי חשוב…

איך אתם יכולים לעשות את אותו הדבר כדי לשווק את הסדנה שלכם.

או כדי ליצור רשימת ענקית של לקוחות פוטנציאליים נלהבים לכל מוצר או שירות אחר.

להמשיך לקרוא מקרה מבחן: איך לשווק סדנה ב-8 שלבים פשוטים

איך לבנות מאפס רשימת תפוצה: מדפסת הכסף הפרטית שלך

איך לבנות רשימת תפוצהשימוש ברשימת תפוצה הוא כנראה הפתרון האולטימטיבי ליצירת לידים, מכירות ולקוחות. בייחוד בתקופה שהפרסום בפייסבוק מתייקר או שגוגל משנים (שוב) את האלגוריתם בכל שבוע. ככה עושים את זה.

 

"תתחיל לבנות רשימת תפוצה".

אם מישהו ישאל אותי מה קריטי להצלחה בשיווק באינטרנט…

זה הדבר הראשון שאני כנראה אגיד לו.

אבל זה לא רק אני…

מסתבר שכל המומחים מסכימים שרשימות תפוצה הן נכס חשוב לכל עסק.

יש יגידו שזאת אחת ההשקעות הטובות שעשו בחיי העסק.

ובגלל זה שיווק במייל הפך לאמצעי ברירת מחדל כשמדובר בטיפוח הקשר עם לקוחות לטווח ארוך.

אבל למרות זאת, עסקים רבים עדין לא עושים שימוש בכלי העצמתי שנקרא שיווק בדואר האלקטרוני.

לדעתי, הם פשוט משאירים הרבה כסף על השולחן.

בגלל זה רציתי לשתף אתכם בשבע דרכים מעולות לבנות רשימת תפוצה.

כזה שמכיל קהל עוקבים נאמן שאפשר שוב ושוב להציע לו הצעות במינימום הוצאה כספית.

להמשיך לקרוא איך לבנות מאפס רשימת תפוצה: מדפסת הכסף הפרטית שלך

שיווק באינטרנט: המדריך האולטימטיבי להגדלת הלידים, הלקוחות והרווחים בעסק שלך

המדריך האולטימטיבי לשיווק באינטרנט

המדריך האולטימטיבי לשיווק באינטרנט

אם אתם רוצים להשיג יותר לידים, לקוחות ורווחים בעזרת שיווק באינטרנט, זהו כנראה המאמר הכי חשוב שתקראו אי פעם.

שמנו לב שרוב העסקים שמנסים לשווק את העסק שלהם באינטרנט מרגישים תקועים וחווים המון מאמצים ומאבקים לשווק ולמכור, וההכנסות שעולות ויורדות מובילות לחוסר שקט וסטרס ומקשות עליהם להיות בטוחים בצעד הבא בעסק שלהם.

הסיבה העיקרית לחוסר ההצלחה, היא שחסר להם מרכיב אחד או יותר במערך השיווק האינטרנטי שלהם.

בוא נאמר את האמת… יש המון מדריכים על שיווק באינטרנט.

אבל טקטיקה כזו או אחרת, לא באמת תעזור לכם, אם אין לכם את האסטרטגיה הנכונה.

אז במאמר הזה אני יעזור לכם להבין מהם המרכיבים ההכרחיים לשיווק באינטרנט ואיך לחבר אותם בצורה הנכונה כדי להשיג יותר לידים, לקוחות ורווחים.

בואו נתחיל!

להמשיך לקרוא שיווק באינטרנט: המדריך האולטימטיבי להגדלת הלידים, הלקוחות והרווחים בעסק שלך

שיווק שותפים: 5 שלבים ליצירת הכנסה אוטומטית של אלפי שקלים בחודש

שיווק שותפים

איך להפוך השקעה של עשרות שקלים להכנסה קבועה של 10,000 ש"ח בחודש באופן אוטומטי בעזרת שיווק שותפים.

 

" שיווק שותפים: הדרך הכי קלה לעשות כסף?!? "
אני בטוח שנתקלתם במודעות באינטרנט שמבטיחות משהו דומה…

  • להרוויח כסף בלחיצת כפתור
  • לעבוד מכל מקום בעולם
  • לעשות כסף אונליין ולפטר את הבוס
  • לטייל בעולם כנווד דיגיטלי

אם אתם חושבים שמדובר בהונאה או מעשה נוכלות, אני מבין אתכם.

הרי בכל פעם שמישהו מבטיח לשתף בחינם את "הסוד" להצלחה בטוחה, בסוף הוא כנראה יבקש ממני לקנות איזה הקורס באלפי שקלים… 

שרק בקורס הזה הוא אולי באמת ילמד אותי מה צריך לעשות.

ולמרות כל הסקפטיות בנושא, אני חייב להתוודות.

בשנה האחרונה גיליתי שאחת מהשיטות היותר מפורסמות להרוויח כסף באינטרנט, שיווק שותפים, היא באמת אחת הדרכים הכי רווחיות היום לייצר הכנסה עיקרית או צדדית אונליין.

מסתבר שלא חייבים להשקיע עשרות אלפי שקלים, לא צריכים לנהוג בדרכים מפוקפקות…

וכל מי שיש לו מספיק מוטיבציה ונכונות להשקיע זמן בלימוד והתנסות – יכול להצליח.

אז במאמר הבא, אני רוצה לשתף אתכם את השיטה שאנחנו עושים בה שימוש כדי להרוויח בעזרת שיווק שותפים.

כדאי לכם מאוד לקרוא את המאמר הזה בעיון ואפילו לשמור אותו במועדפים, כי זאת שיטה שאחראית להכנסות של 7 ספרות רק בשנה האחרונה.

ואפילו אם יש לכם עסק "רגיל" ואין לכם כוונה לעסוק בשיווק שותפים, יש הרבה דברים שאתם יכולים ללמוד מהמאמר הזה.

אז בואו נתחיל!

להמשיך לקרוא שיווק שותפים: 5 שלבים ליצירת הכנסה אוטומטית של אלפי שקלים בחודש