שיווק שותפים: 5 שלבים ליצירת הכנסה אוטומטית של אלפי שקלים בחודש

שיווק שותפים באנר ראשי

איך להפוך השקעה של עשרות שקלים להכנסה קבועה של 10,000 ש"ח בחודש באופן אוטומטי בעזרת שיווק שותפים.

 

אני בטוח שנתקלתם במודעות באינטרנט שמבטיחות…

  • להרוויח כסף בלחיצת כפתור.
  • לעבוד מכל מקום בעולם.
  • לעשות כסף אונליין ולפטר את הבוס.

אם אתם חושבים שמדובר בהונאה או מעשה נוכלות, אני מבין אתכם.

הרי בכל פעם שמישהו מבטיח לשתף בחינם את "הסוד" להצלחה בטוחה, בסוף הוא כנראה יבקש ממני לקנות איזה הקורס באלפי שקלים… 

שרק בקורס הזה הוא באמת ילמד אותי מה צריך לעשות.

ולמרות כל הסקפטיות בנושא, אני חייב להתוודות.

בשנה האחרונה גיליתי שאחת מהשיטות היותר מפורסמות להרוויח כסף באינטרנט, שיווק שותפים, היא באמת אחת הדרכים הכי רווחיות היום לייצר הכנסה עיקרית או צדדית אונליין.

מסתבר שלא חייבים להשקיע עשרות אלפי שקלים, לא צריכים לנהוג בדרכים מפוקפקות…

וכל מי שיש לו מספיק מוטיבציה ונכונות להשקיע זמן בלימוד והתנסות – יכול להצליח.

אז במאמר הבא, אני רוצה לשתף אתכם את השיטה שאנחנו עושים בה שימוש כדי להרוויח בעזרת שיווק שותפים.

כדאי לכם מאוד לקרוא את המאמר הזה בעיון ואפילו לשמור אותו במועדפים, כי זאת שיטה שאחראית להכנסות של 7 ספרות רק בשנה האחרונה.

ואפילו אם יש לכם עסק "רגיל" ואין לכם כוונה לעסוק בשיווק שותפים, יש הרבה דברים שאתם יכולים ללמוד מהמאמר הזה.

אז בואו נתחיל!

שלב 1: כתיבת פוסט אפקטיבי

נכון לכתיבת שורות אלו, יש כמעט 2 מיליארד משתמשים בפייסבוק באופן קבוע. מתוכם כ-5 מליון רק בישראל.

למי שיודע איך לנצל את הכוח של פייסבוק כדי להגיע ללקוחות פוטנציאלים, יהיה קל מאוד להפנות אותם להצעה המתאימה ולגזור עמלות שותף על הדרך.

המיומנות הראשונה שצריך לשלוט בה היא לדעת איך לכתוב מודעה בפייסבוק, פוסט שמעניין אנשים וגורם להם לפעול.

איך לכתוב פוסט אפקטיבי בפייסבוק
כאן אפשר לראות דוגמה למבנה של פוסט וידאו בפייסבוק

את הפוסט הזה אפשר לפרסם בפרופיל האישי או בעמוד העסקי בפייסבוק ולבדוק את התגובה.

ברגע שהצלחתם לכתוב פוסט מייצר קליקים והרשמות, הוא יכול לייצר לכם מכירות ועמלות.

אחרי שכתבנו מאות (אם לא אלפי פוסטים) רק בשנה האחרונה, מצאנו מבנה פשוט לפוסט אפקטיבי. הוא מחכה לכם כאן.

באנר סדרת הדרכה על שיווק שותפים

שלב 2: קידום ממומן של פוסטים מוצלחים

אחרי שמצאנו את הפוסט המנצח, כדאי לקדם אותו בתשלום.

בדרך כלל אני מקדם כל פוסט למספר ימים, בכמה עשרות שקלים.

קידום פוסט בפייסבוק
מתחת לכל פוסט שמפרסמים בעמוד העסקי מופיע כפתור קידום

אם שאני רואה שפוסט שהקידום שלו מביא תוצאות, אוסיף עוד תקציב כדי להמשיך לקדם אותו.

אם הקידום לא הצליח להביא תוצאות משמעותיות, נכבה את הקידום, נשנה או נכתוב מחדש את הפוסט, כמו בשלב 1.

ברגע שמשהו עובד כמו שצריך, אפשר להפוך את הקידום החד-פעמי לקמפיין שרץ באופן קבוע.

אנחנו קוראים לזה “קמפיין ירוק-עד”.

קמפיין שיוצרים פעם אחת ובו משקיעים תקציב יומי קבוע מסוים כדי שימשיך לרוץ שבועות, חודשים ואפילו שנים, ללא שינוי.

המטרה בקמפיין כזה היא לשמור על נקודת איזון שמייצרת לנו את החזר טוב על ההשקעה – היקף הכנסות משמעותי, בלי לשחוק את הרווח שעושים על הכסף.

איך יודעים שהקידום הממומן עובד?

בקידום הפוסט הנכון להצעה הנכונה נצפה לייצר 30% ועד 300% של החזר על ההשקעה.

פחות מזה והרווחיות נמוכה מידי וזה לא מצדיקה את המאמץ.

אם הצלחתם להשיג רווח גבוה יותר, זה אומר שיש עוד פוטנציאל לקמפיין ואפשר להגדיל ואפילו להכפיל את תקציב הפרסום שלנו.

אם השקעתם 100 ש”ח בקידום והחזרתי את ההשקעה ואולי אפילו יצרתי רווח – זה סימן לעבור לשלב הבא.

שלב 3: בניית רשימת תפוצה במייל

“הכסף נמצא ברשימה”

זאת אמרה מוכרת (ונכונה) בעולם השיווק.

אז אחרי שמצאנו הצעה שאנחנו יכולים לייצר ממנה רווח נאה בעזרת פרסום בפייסבוק – הגיע הזמן לקחת את הדברים לשלב הבא.

וזה אומר להעביר את התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאלים לערוץ תקשורת ישיר, שנמצא בשליטה שלנו – רשימת תפוצה!

משווק שותפים (או כל עסק) שרוצה לייצר לעצמו הכנסה קבועה ומשמעותית, חייב לבנות לעצמו רשימה תפוצה של לקוחות פוטנציאלים.

היתרון הגדול הוא שלרשימה הזו אפשר לדוור הצעות חדשות ולייצר עוד הכנסה מבלי להוציא עוד כסף.

עלות הדיוור לרשימת תפוצה הוא נמוך מאוד.

מה גם שכל התקשורת עם הרשימה יכול להפוך לאוטומטי, מה שמשחרר אותך לחפש הצעות נוספות לקדם ולהרוויח מהם.

הדרך הקלה ביותר לבנות לעצמך רשימת תפוצה היא ליצור מגנט לידים.

יש המון סוגים של מגנטים לידים, אבל הקל והמהיר ביותר להפיק זה מדריך חינמי.

כל מה שצריך לעשות זה לאורז פיסת תוכן בעל ערך, בנושא שמעניין את הלקוחות הרלוונטיים, בצורה של מדריך PDF.

דוגמה למגנט לידים מסוג מדריך חינמי
בדוגמה הזו אפשר לראות מדריך חינמי שמיועד לקהל שמתעניין בשיווק בפייסבוק

אחרי שיש לכם את מדריך כזה, אפשר להציע את זה ללקוח תמורת האישור לדוור לו תכנים נוספים והצעות בתחום שמעניין אותו.

דגש חשוב הוא שחייב להיות קשר ברור בין הנושא של המדריך החינמי להצעה.

למשל, אפשר לכתוב מדריך חינמי בנושא: “7 דברים שחשוב להביא לחופשה בים” ואז להציע לכל מי שנרשם למדריך לרכוש חופש ביעד קרוב לים.

אחרי שקידמנו המון הצעות שותפים בשנים האחרונות, מצאנו דרך ממש קלה לייצר מדריך חינמי. היא מחכה לכם בסדרת ההדרכות הבאה.

באנר גדול סדרת הדרכות על שיווק שותפים

שלב 4: משלוח מסרים אוטומטים לרשימה

שיווק במייל הוא ערוץ השיווק עם ההחזר הכי גבוה על ההשקעה…

אבל לדעתי, היתרון הגדול ביותר הוא שזה ערוץ שקל מאוד להפוך לאוטומטי.

לאחר שלקוח מבקש לקבל את מגנט הלידים שאנחנו מציעים ונתן לנו אישור לדוור לו, אפשר ליצור סדרה של מסרים אוטומטים עם תכנים והצעות שנשלחים אליו במייל כל כמה ימים.

סדרת מסרים אוטומטית
כך נראה חלק מאחת סדרת המסרים האוטומטית שיש לנו בתוכנת הדיוור האלקטרוני

המסרים יכולים להכיל תכנים שקשורים לאותה הצעה מזוויות שונות, או לקדם כל פעם הצעה אחרת.

ככל שנשלח יותר מיילים בעלי ערך בנושאים שהלקוח מתעניין בהם, כך יעלה השווי של כל נרשם ברשימת תפוצה שלנו. 

המדד הכי חשוב בשיווק במייל

אחד המדדים החשובים ביותר זה לבחון באפקטיביות של רשימת התפוצה זה האם היא מייצרת לפחות 4 שקלים בחודש מכל נרשם.

לדוגמה, רשימה עם 1,000 נרשמים אמורה לייצר לכם 4,000 שקלים בכל חודש.

כמובן שזה תלוי אם אתם מדוורים לה מספיק תכנים והצעות רלוונטיות

במעבדה לשיווק דיגיטלי, אנחנו מדוורים את רשימת התפוצה כ-3 פעמים בשבוע.

חוץ מזה, יש לנו סדרות מסרים אוטומטיות שנשלחות לכל מי שנרשם למגנט לידים.

השיטה שאנחנו משתמשים לדיוור אוטומטי במייל הופכת לפחות 10% מהנרשמים למגנט הלידים ללקוחות משלמים. אחד האחוזים הגבוהים ביותר בתעשייה.

רוצים לדעת איך אנחנו עושים את זה? לחצו פה ותגלו את השיטה המלאה לכתיבה ויצירת סדרת מסרים אוטומטית שנותנת ערך ללקוח ומקדמת הצעות בצורה אפקטיבית.

באנר הדרכה חינמית על שיווק שותפים

שלב 5: חברו הכל ביחד

שמעתם פעם את המונח "משפך שיווקי"?

כשאני אומר משפך שיווק, אני מתכוון לחיבור של מספר דפי אינטרנט, מודעות פרסום ומיילים לתהליך אוטומטי שמוביל לקוח ממצב שבו הוא לא נחשף אליכם מעולם ועד למצב שבו הוא קונה משהו, מכם או הצעת שותפים.

המבנה של משפך שיווק אוטומטי לקידום הצעות שותפים די דומה למבנה של משפך שבו אנחנו משתמשים לקדם את המוצרים שלנו.

משפך שיווק אינטרנטי
זאת הנוסחה המדויקת שבה אנחנו עושים שימוש בכל העסקים שלנו.

בשביל לעשות את זה, נחבר את כל המרכיבים שעליהם דיברנו בשלבים הקודמים.

נתחיל בכתיבת פוסט בפייסבוק להרשמה למגנט לידים, בד"כ מדריך חינמי.

את הפוסט הזה נקדם בפרסום ממומן.

לאחר שלקוח נרשם להורדת מגנט הלידים, הוא נכנס לרשימת התפוצה, שם מחכה לו סדרת מסרים אוטומטית שמפנה אותו להצעה העיקרית שאותה אנחנו מקדמים.

בכל כמה ימים הנרשם מקבל מסר אחר, כזה שמכיל תוכן בעל ערך שמעניין את הלקוח, משכנע ומניע אותו לרכוש את ההצעה.

לאחר סדרת המסרים הזו, אפשר להוסיף מסרים נוספים שמקדמים הצעות אחרות.

סדרת מסרים כזו יכולה להימשך אפילו כמה חודשים.

נכון, נדרשת קצת עבודה כדי לחבר את כל החלקים האלו ביחד…

אבל בניית משפך שיווקי היא כנראה הדרך הכי טובה שאני מכיר לייצר הכנסה קבועה מעמלות שיווק מוצרים של אחרים.

אני מאמין שכל מי שילך לפי השלבים שפירטתי במאמר, יכול להפוך השקעה ראשונית של עשרות או מאות שקלים בפרסום, להכנסה קבועה של 10,000 ש”ח – בכל חודש.

ולמה אני כל כך בטוח שזה אפשרי?

כי לוויתי יותר מ-20 משווקים בבנייה של תהליך דומה לעסק שלהם והוא הוכיח את עצמו פעם אחר פעם.

את כל התהליך אני מלמד בהרחבה בסדרת ההדרכה שיצרנו על שיווק שותפים.

אני מוכן לחשוף את התהליך הזה בפירוט כי המטרה שלנו, במעבדה לשיווק דיגיטלי, היא להפיץ את התכנים שלנו ולעזור לכמה שיותר אנשים להרוויח יותר בעסק שלהם.

בתמורה אנחנו רוצים לעזור לשותפים שלנו להרוויח הכנסה קבועה ויציבה, אם הם יהיו מוכנים לעזור לנו לקדם את ההצעות והתכנים שלנו לקהלים חדשים. 

אז אם קראת את המאמר הזה עד לפה והנושא מעניין אותך, יש לי הצעה מעולה עבורך.

יצרתי קורס מפורט לשיווק שותפים, שמכיל הדרכות שאחרים גובים עליהם אלפי שקלים.

אני מוכן לשתף איתך את כל התכנים בחינם, אבל יש רק תנאי אחד…

כל מי שנרשם חייב להבטיח לי שהוא מתכוון ללמוד, ליישם ולייצר תוצאות.

עשינו עסק?

אם התשובה היא כן, אני מזמין אותך לצפות בסדרת ההדרכות החינמית על שיווק שותפים בקישור הבא.

באנר גדול סדרת הדרכות על שיווק שותפים

זה המקום שלך להגיב!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *