איך לבנות מאפס רשימת תפוצה: מדפסת הכסף הפרטית שלך

איך לבנות רשימת תפוצהשימוש ברשימת תפוצה הוא כנראה הפתרון האולטימטיבי ליצירת לידים, מכירות ולקוחות. בייחוד בתקופה שהפרסום בפייסבוק מתייקר או שגוגל משנים (שוב) את האלגוריתם בכל שבוע. ככה עושים את זה.

 

"תתחיל לבנות רשימת תפוצה".

אם מישהו ישאל אותי מה קריטי להצלחה בשיווק באינטרנט…

זה הדבר הראשון שאני כנראה אגיד לו.

אבל זה לא רק אני…

מסתבר שכל המומחים מסכימים שרשימות תפוצה הן נכס חשוב לכל עסק.

יש יגידו שזאת אחת ההשקעות הטובות שעשו בחיי העסק.

ובגלל זה שיווק במייל הפך לאמצעי ברירת מחדל כשמדובר בטיפוח הקשר עם לקוחות לטווח ארוך.

אבל למרות זאת, עסקים רבים עדין לא עושים שימוש בכלי העצמתי שנקרא שיווק בדואר האלקטרוני.

לדעתי, הם פשוט משאירים הרבה כסף על השולחן.

בגלל זה רציתי לשתף אתכם בשבע דרכים מעולות לבנות רשימת תפוצה.

כזה שמכיל קהל עוקבים נאמן שאפשר שוב ושוב להציע לו הצעות במינימום הוצאה כספית.

להמשיך לקרוא איך לבנות מאפס רשימת תפוצה: מדפסת הכסף הפרטית שלך