נוסחת ארבעת השלבים לכתיבת מודעה בפייסבוק שממירה בטירוף (אפילו אם אין לכם ידע בכתיבה שיווקית)

ארבעת השלבים לכתיבת מודעה בפייסבוקהנוסחה הזו לכתיבה שיווקית אולי קיימת מאז המאה ה-19, אבל עבור יצירת מודעה בפייסבוק, היא רלוונטית היום יותר מתמיד.

מלחמה.

זה מה שהולך היום ברשתות החברתיות.

מלחמה על תשומת הלב של הגולש – והיא אכזרית היום יותר מתמיד…

קרוב ל-5 מליארד פוסטים מתפרסמים כל יום בפייסבוק, והמסיחים בחיינו רק הולכים ומתרבים.

אז איך מביאים את הקהל שלכם לשים לב, להתעניין, לרצות את השירות שלכם ולנקוט פעולה להשגתו?

יש 5 סוגי פוסטים או מודעות שמצאנו שהם אפקטיביים במיוחד.

אבל היום במאמר אני רוצה להתמקד בסוג אחד מיוחד של מודעות לפייסבוק.

להמשיך לקרוא נוסחת ארבעת השלבים לכתיבת מודעה בפייסבוק שממירה בטירוף (אפילו אם אין לכם ידע בכתיבה שיווקית)