הנוסחה הזו לכתיבה שיווקית אולי קיימת מאז המאה ה-19, אבל עבור יצירת מודעה בפייסבוק, היא רלוונטית היום יותר מתמיד.
מלחמה.
זה מה שהולך היום ברשתות החברתיות.
מלחמה על תשומת הלב של הגולש – והיא אכזרית היום יותר מתמיד…
קרוב ל-5 מליארד פוסטים מתפרסמים כל יום בפייסבוק, והמסיחים בחיינו רק הולכים ומתרבים.
אז איך מביאים את הקהל שלכם לשים לב, להתעניין, לרצות את השירות שלכם ולנקוט פעולה להשגתו?
יש 5 סוגי פוסטים או מודעות שמצאנו שהם אפקטיביים במיוחד.
אבל היום במאמר אני רוצה להתמקד בסוג אחד מיוחד של מודעות לפייסבוק.