הסבר על בעיות נפוצות בתשלום בפאייפאל

אני לא מצליח לשלם בפייפאל – למה זה?

בד"כ מדובר באחד מכמה מקרים:

בעייה נפוצה מס' 1: תשלום ללא חשבון

אם אין לכם חשבון אפשר עדיין לשלם דרך פייפאל, הנה וידאו הסבר.

בעיה נפוצה מס' 2: כרטיס לא מתאים.

פייפאל מקבלים את כל כרטיס האשראי והחיוב למיטב ידיעתנו למעט ישראכארד. הכרטיסים שהם כן מקבלים כוללים את: מאסטרקארד, ויזה, דיינרס, אמריקן אקספרס ועוד.

אם יש לכם רק ישראכארד, אנחנו יכולים בשלב זה רק להמליץ לבקש ממישהו אחר את הכרטיס שלו ולהחזיר לו במזומן (כאשר אנחנו גובים רק בפייפאל, בד"כ מדובר בסכומים נמוכים מאוד).

בעיה נפוצה מס' 3: תשלום לא עובר.

זה בד"כ נובע מחשבון ישן שפתחתם בעבר. כל כרטיס אשראי יכול להיות משוייך לחשבון פייפאל אחד בלבד ואי אפשר לפתוח חשבון פייפאל חד שעל אותו כרטיס.

איך פותרים את הבעיה?

א. מחפשים את פרטי החשבון הישן. חפשו מייל מ-paypal (קל במיוחד בג'ימייל פשוט כתבו בתיבת החיפוש from:paypal) ונכנסים לחשבון. אם אינכם זוכרים את הססמא תוכלו כנראה לשחזר אותה בפייפאל ע"י שימוש ב"שכחתי את הססמא".

אם לא הצלחתם למצוא:

ב. הפתרון היחיד הוא פתיחת חשבון חדש עם כרטיס אשראי חדש. אנחנו יודעים שלחלקכם אין כרטיס נוסף שמתאים, אנחנו יכולים בשלב זה רק להמליץ לבקש ממישהו אחר את הכרטיס שלו ולהחזיר לו במזומן (כאשר אנחנו גובים רק בפייפאל, בד"כ מדובר בסכומים נמוכים מאוד).

בכל מקרה, השתדלו לשמור על פרטי החשבון החדש לשימוש עתידי.

בעיה נפוצה מס' 4: כרטיס לא עובר.

בד"כ נובע מבעיות מסגרת, אישור מהבנק וכו', במקרה אנחנו לא יכולים לעזור עם זה הרבה.

עם זאת, שימו לב שלפעמים כרטיס תמים והגון לגמרי שעובר לכם ביום יום לא עובר בפייפאל. בד"כ זה או בעיה של תקשורת בין חברת האשראי לפייפאל בחו"ל – במקרה כזה פשוט צריך לנסות שוב אחרי שעה בערך, ובמקרה הצורך להתקשר לחברת האשראי להגיד להם – או בעיה של פרטים לא מזוהים (פייפאל מאמתת את הכתובת שלכם מול הכתובת שמופיעה בחברת האשראי ולפעמים אם הכנסתם לא כתובת מדוייקת או הכתובת באנגלית לא זהה לעברית באיזה חצי אות זה עושה בעיה, במקרה כזה, שוב, כדאי לפנות לחברת האשראי.

אם לא הסתדרתם – ממליצים להשתמש בכרטיס אחר או של מישהו אחר ולהחזיר לו במזומן (כאמור, כאשר אנחנו גובים רק בפייפאל, בד"כ מדובר בסכומים נמוכים מאוד).

עדיין לא הסתדרתי… מה עושים?

פונים לתמיכה של פייפאל: הטלפון של התמיכה של פייפאל: 073-7137777

שימו לב! אם אף אחד מהדברים למעלה לא פתר לכם את הבעיה, מאוד לא סביר שנוכל לעזור לכם, אנא השתמשו באופציה של לפנות אלינו רק אם אתם חייבים כי אנחנו מאוד עמוסים. תודה 🙂

אתם מוזמנים גם לפנות לתמיכה של פייפאל או לחפש חבר או קרוב משפחה שיכול לתת לכם סיוע טכני.

אי אפשר פשוט לשלם לכם בדרך אחרת?

סורי, לא.

לא מפריע לכם לאבד לקוחות?

לא ממש, אנחנו מחפשים את הלקוחות הטובים ביותר, שייקחו את המידע שאנחנו נותנים להם וייבנו באמצעותו עסק משגשג ולייף סטייל יוצא מן הכלל. אם לא הצלחתם להתגבר על מכשול קטן כמו תשלום נמוך דרך פייפאל, יכול להיות שזה מצביע על חוסר התאמה.

אנחנו ממליצים לבעלי עסקים לאמץ מדיניות דומה כשאפשר, כי נסיוננו מראה שעדיף לוותר על לקוח או שניים מידי פעם, כי הם בד"כ דורשים בזבוז נוראי של זמן ומשאבים יקרים שלא מפצים על כמות הכסף המזערית שנכנסה.

עוד שאלות קצת פחות נפוצות 🙂

אמרו לי שאני יכולה לשלם רק בדולרים, האם יש לכם אפשרות כזו
ֿ לצערי, לא. מומלץ לבקש ממישהו כרטיס ולנסות דרכו.

אני מפחד/ת מפייפאל, חבר של אח של דוד של אחות שלי אמר שגנבו לו משם כסף
ֿ עוד לא שמענו על מקרה כזה, פייפאל היא הדרך הבטוחה בעולם להעביר תשלומים, ולראייה אנחנו סומכים על פייפאל עם מאות אלפי שקלים באופן בלעדי.

אני מפחד/ת לשלם באינטרנט
ֿ כנראה שהמוצרים שלנו לא מתאימים לך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *