ספריית ההדרכות האולטימטיבית לשיווק דיגיטלי

לא משנה אם אתם צריכים להקים קמפיין פרסום בפייסבוק למוצר קיים או לבנות משפך שיווקי לעסק חדש לחלוטין, בספריית ההדרכות יש תכנית פעולה מתאימה לכל משימה. תכניות הפעולה בנויות בצורה של צעד אחר צעד ומכילות משימות ממוקדות שיעזרו לכם להשיג את המטרות שלכם בקלות ובמהירות.

מה תרצה להשיג היום?

חדשים בקהילה? התחילו בהדרכה הזו. משפך שיווקי שבנוי נכון הוא הבסיס להצלחה בשיווק דיגיטלי. כדי לבנות עסק מנצח צריך לבנות סיסטם שמאפשר לך לרכוש לקוחות באופן כמה שיותר אוטומטי, לייצר רווח שמשאיר לך מספיק כסף כדי למשוך משכורת ולהשקיע חזרה בפיתוח העסק. זה בדיוק מה שתלמדו איך לעשות בהדרכה הזו.

אם יש לכם תוכן שאתם מעוניין להתחיל לקדם אותו בפייסבוק במהירות, צפו בהדרכה הזו. ההדרכה הקצרה והממוקדת על קידום פוסטים בפייסבוק, תעזור לך להגיע לקהל חדש של לקוחות פוטנציאלים בעזרת פוסטים מקודמים שפשוטים לשימוש גם למפרסם המתחיל שמעולם לא השתמש בפרסום ממומן.

מדריך חינמי הוא סוג של מגנט לידים שמהווה פתרון מעולה לאנשים שלא אוהבים להצטלם או מחפשים דרך מהירה לבנות או להגדיל את רשימת התפוצה. בתוכנית הפעולה הזו אחלוק אתכם כל מה שאני למדתי על כתיבה מהירה של מדריכים חינמיים שיגרמו לכם להיראות כמו מומחים מובילים בתחומכם ולמגנט לקוחות.

יש המון נוסחאות לכתיבת דף מכירה, בהדרכה הזו תגלו את נוסחת 24 השלבים שלי. בחנתי אותה על המון שווקים והיא פשוט עובדת. אם תעקבו אחר השלבים של ההדרכה הבאה, גם אתם תוכלו לכתוב בקלות ובמהירות דפי מכירה שיהפכו לאנשי מכירות בשלט רחוק עבור העסק שלכם.

כל בעל עסק יודע שפרסום הוא הוצאה גדולה בעסק. הצעת דומינו היא המפתח ליצירת קמפיינים שמממנים את עלויות הפרסום של עצמם ושמשיגים עבורכם לידים וקונים חדשים במחיר עלות (Break Even) או ברווח. יישמו את  ההדרכה הזו ואנחנו מבטיחים לכם יותר לידים ממה שאתם יכולים להתמודד איתם.

החלטנו לעשות סדר ולשתף אתכם בכלים שהמעבדה לשיווק דיגיטלי עושה בהם שימוש לשיווק וניהול העסק. רוצים לדעת איך אנחנו בונים את דפי נחיתה שלנו, באיזה תוכנה אנחנו עושה שימוש לניהול רשימות תפוצה או איך אנחנו מטפלים במשימות מעצבנות בעסק ב-5$ בלבד? אם עניתם כן, זאת ההדרכה עבורכם!

דף נחיתה הוא חלק חשוב בכל קמפיין שיווקי, תפקידו למקד את תשומת הלב של הגולש למסר ספציפי ולהניע אותו לבצע פעולה כלשהי, כמו למשל להירשם לרשימת התפוצה או לרכוש. בהדרכה הבאה תגלו איך לכתוב ולבנות את דף הנחיתה המושלם. ההדרכה הזו מושלמת ליצירת דף הנחיתה הראשון שלכם או לשפר דף קיים.

מגנט לידים הוא כנראה השלב המשפיע ביותר בכל משפך שיווקי. מגנט לידים מעולה יכול לבנות עסק… ומגנט לידים שלא בנוי נכון יכול להפיל קמפיין דיגיטלי. בהדרכה זו תיצרו מגנט לידים עוצמתי וממוקד, שיגדיל את מספר הנרשמים לרשימת התפוצה שלכם ויחשוף יותר אנשים למוצרים או לשירותים שלכם.

ההדרכה הטובה ביותר להתחיל איתה אם יש לכם מוצר או שירות שאתם רוצה למכור באינטרנט. עברו על ההדרכה הבאה וגלו – מיהם המתחרים הגדולים ביותר שלכם, מיהו קהל היעד האידאלי עבורכם, איפה מסתובב הקהל הרלוונטי ברשת ומהם הדברים שמניעים את הלקוחות שלכם לפעול ולרכוש.

רוצים למכור את המוצרים שלכם באינטרנט לכל העולם? יש לכם חנות באמזון או שאתם עושים דרופשיפינג מאיביי או אלי-אקספרס ואתם מחפשים עוד מעמד מכירה? אם כן, זאת ההדרכה המושלמת בשבילכם! תוך שעה יש לכם חנות אינטרנטית בפלטפורמה הנוחה והפופולרית ביותר בעולם למסחר אלקטרוני – שופיפיי.

ברשת החברתית, תוכן הוא העיקר. היכולת לצבור קהל עוקבים, להפוך את הקהל ללקוחות שקונים מכם ובעצם כל התהליך שהם עוברים בדרך, קשורה לשיתוף תוכן איכותי. השאלה העיקרית היא, מה בדיוק אתם צריכים לפרסם כדי להצליח לבנות סביבכם קהל של לקוחות פוטנציאלים? התשובה מסתתרת בהדרכה זו!

בהדרכה המקיפה הבאה תלמדו כל מה שאתם צריכים על שיווק ופרסום בפייסבוק. החל מאסטרטגיה תוכן, ניתוח קהל היעד, שימוש בכלי אוטומציה ועד פרסום ממומן ושימוש ב-Power Editor, ממשק הפרסום המתקדם של פייסבוק.

כדי לשווק את המוצר או השירות שלכם בצורה נכונה, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין מיהו הלקוח האידאלי, איפה הוא מסתובב ומהם האתגרים שלו. בהדרכה הבאה תלמדו איך למשוך לקוחות מדויקים יותרל כתוב תכנים שלקוחות אוהבים לצרוך, תחדדו את המסרים שלכם ותשפרו את יכולת הכתיבה השיווקית.