אהלן, אני עומר בר,
יזם, נווד דיגיטלי והבעלים והמנכ"ל של המעבדה לשיווק דיגיטלי.
הקמתי את המעבדה לשיווק דיגיטלי בשנת 2014, בגלל סיבה אחת פשוטה.
עד אז, כמעט ולא היה ניתן למצוא הדרכות איכותיות בנושא שיווק דיגיטלי בשפה העברית.
עד אז, רוב ההדרכות היו תאורטיות, מיושנות או לא רלוונטיות – והרגשתי שכמוני, רוב בעלי העסקים וכל מי שמתעניין בשיווק צריך מקום בו אפשר להתעדכן על מה שעובד בשיווק דיגיטלי היום.
שיווק הוא לא מדע מדוייק – ואין תמיד נוסחה אחת שעובדת.
שיווק זה ניסוי של ניסוי וטעייה. וזאת בדיוק הסיבה שבחרתי בשם המעבדה.
אני והצוות שלי עורכים כל שנה מאות ניסויים שיווקים, ומשקיעים מאות אלפי שקלים בניסיון להבין מה עובד.
אם אני אצליח לגרום לשינוי אחד קטן בקרב כל מי שקורא את השורות זה יהיה לאמץ את הגישה הניסוית לשיווק (ובכלל בחיים…)
כל מהלך שיווקי מתחיל בהנחת ייסוד, והמטרה שלנו היא להוכיח או להפריח אותה כמה שיותר מהר.
אם ביצענו ניסוי שיווקי ואנחנו רואים תוצאות – אנחנו נכפיל את המשאבים שאנחנו משקיעים כדי להשתמש במהלך לצמיחה וגדילה של העסק (ומשתפים את הידע הזה בספריית ההדרכות ובבלוג השיווק שלנו)
ואם נכשלנו – אנחנו נסיק מסקנות מהר ונתייחס לזה כהזדמנות למידה.
וזה מה שאני רוצה שתאמצו בעצמכם.
אל תפחדו להיכשל או לעשות טעויות.
עולם השיווק והעסקים מבוסס באופן מוחלט על יזמים, עסקים וחברות שלוקחות סיכונים – ומצליחות בגדול.
עדיף כישלון מפואר מחלום במגירה.
ככה שמי שרק מי שמעז לחדש ולהיות מקורי יכול להצליח.
אז איך מתחילים?
אם עדיין לא עשיתם זאת, זה הזמן לקרוא את המדריך האולטמטיבי לשיווק דיגיטלי בו תוכלו לקבל את הידע המקיף ביותר על איך להגדיל את כמות הלידים, הלקוחות והרווחים בעסק שלך.
בבלוג השיווק תמצאו מאמרים ומדריכים מקיפים בנושא שיווק ועסקים אינטרנטיים
ואם אתם מחפשים קיצור דרך משמעותי לשיווק העסק, אז ספריית ההדרכות שיצרנו היא כנראה המקור המקיף, העדכני, האיכותי והישים ביותר לכל משימה, פרוייקט או מהלך שיווקי שאתם רוצים להוציא לפועל.