חדשים בקהילת העסקים? צריכים סנכרון מהיר? התחילו כאן!

אם זאת הפעם הראשונה שאתם נמצאים באתר ההדרכות, קראו את הסיכום הבא בעיון,
כדי להבין איך להוציא את המקסימום מהחברות שלכם בקהילה.

אבל הסיכום הזה הוא גם מקום שצריך לחזור אליו שוב ושוב בכל פעם שאתם רוצים
לעשות פעולה כלשהי בשיווק העסק. בעמוד הבא נזכיר לכם מה מקבלים במסגרת
החברות ואיזו הדרכה תעזור לכם להשיג את המטרה בעסק שלכם.

ברוכים הבאים לקהילת העסקים!

אם זאת הפעם הראשונה שאתם כאן, אני רוצה להגיד לכם תודה וכל הכבוד.

זה לא מובן מאליו שהחלטתם לקחת אחריות ולהתחייב ללימוד והתפתחות כדי לשפר את העסק שלכם. אנחנו צריכים יותר אנשים כמוכם ושמחים שבחרתם להצטרף לקהילה שלנו.

קבוצת התלמידים בפייסבוק

אם עוד לא הצטרפתם לקבוצה הפייסבוק הסגורה לחברי הקהילה, לחצו על הקישור הבא ובקשו להצטרף.

לאחר שנכנסתם לקבוצה, הציגו את עצמכם. חברי קהילה שלוקחים את הזמן ומציגים את עצמם לחברי הקהילה האחרים מצליחים להשיג יותר שת״פ, חברים והצלחה לאורך זמן. כמו כל התכנים שיש בספריית ההדרכות, אפילו את ההצגה העצמית עשינו קלה יותר עבורכם. פשוט לחצו על הקישור הבא ועקבו אחר ההוראות.

ספריית ההדרכות על שיווק דיגיטלי

הנה משהו שחשוב שתדעו לגבי ספריית ההדכות שקיבלתם אליה גישה כחלק מהחברות שלכם בקהילת העסקים.

ספריית ההדרכות היא לא קורס, אין התחלה או סוף. זה כמו VODD למשווקים – אפשר למצוא כל דבר שאתה רוצה בפנים כדי לשווק את העסק שלך בעולם הדיגיטלי בהצלחה.

כדי להבין איך להוציא את המקסימום מאתר ההדרכות ומהחברות שלכם בקהילה, צפו בהדרכה הקצרה הבאה.

מאיזה הדרכה להתחיל?

אחד מהשאלות הראשונות שאני מקבל מהמצטרפים החדשים לקבוצה היא ״באיזה תכנית פעולה אני צריך להתחיל?״ או ״מה תכנית הפעולה הבאה עבורי?״. אז הנה הסבר קצר לגבי תכניות הפעולה ביחס למצב שבו אתם נמצאים בעסק והתוצאות שאתם רוצים להשיג בעזרת השיווק באינטרנט.

בניית בסיס נכון לשיווק דיגיטלי
  • הדבר הראשון שכל בעל עסק חייב לדעת הוא מי המתחרים שלו, מיהו קהל היעד האידאלי, איפה הוא מסתובב ברשת ומהם הדברים שמניעים את הלקוחות שלו לפעול ולרכוש. תכנית הפעולה שתעזור לכם לגלות את הדברים האלו היא מפת הדרכים למחקר שוק מקיף.
  • בשלב הבא, כדי לבנות אסטרטגיית שיווק ומכירה נכונה באינטרנט, צריך לבנות משפך שיווק חכם. עקבו אחר תכנית הפעולה לבניית משפך שיווקי, בנו את מדרגות הערך שלכם ואתרו הזדמנויות חדשות להשיג יותר לידים, לקוחות והכנסות בעסק.
איסוף לידים
  • אחד מסוגי מגנטי הלידים הקלים ומהירים ביותר ליצירה הוא מדריך כתוב. בעזרת תכנית הפעולה 10 השלבים לכתיבת מדריך חינמי תוכלו ליצור מגנטט לידים שישיג עבורכם לידיםם רלוונטים ויגדיל את רשימת התפוצה שלכם תוךך שעות ספורות.
הגדלת המכירות
  • רוצים להשיג יותר לקוחות או לגרום לנרשמים ברשימת התפוצה שלכם לרכוש בפעם הראשונה? עקבו אחר תכנית הפעולה ליצירת הצעת דומינו. בעזרת תכנית הפעולה הזו תגלו גם איך לבנות קמפיין שיכול לממן את עלות הפרסום של עצמו.
תנועה
  • מוכנים לקחת את יכולות הפרסום שלכם בפייסבוק לרמה הבאה? עקבו אחר תכנית הפעולה פייסבוק מאסטר ולמדו כל מהה שאתם צריכים על שיווקק ברשת החברתית הגדולה ביותר.
תוכן
יעילות 

ארכיון ההדרכות החודשיות

בנוסף לספריית תכניות הפעולה, תוכלו למצוא עוד הדרכות נוספות בתוך ארכיון ההדרכות החודשי.

בכל חודש אנחנו עושים וובינר לייב על נושאים שונים שהוא סגור רק לחברי קהילת העסקים. בוובינר אנחנו מאחרים מומחים מובילים בתעשייה או משתפים אתכם מה עובד אצלנו בעסק עכשיו. בארכיון ההדרכות החודשי תוכלו למצוא תכנים כמו:

לסיכום…

אנחנו פה כדי לעזור לכם להשיג את התוצאות שאתם רוצים להשיג בעסק ובחיים. תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל נושא שהוא. רק שלחו לנו הודעה בקבוצת הפייסבוק הסגורה וצוות המעבדה ואני נעשה את המקסימום כדי לענות לכם במהרה.

ושוב, תודה רבה וכל הכבוד!

אני שמח שאתם איתנו 😉

שלכם,

בן יעבץ
מנהל ההדרכות ושותף
המעבדה לשיווק דיגיטלי