איך לבנות משפך שיווקי

משפך שיווקי שבנוי נכון הוא הבסיס להצלחה בשיווק דיגיטלי. כדי לבנות עסק מנצח צריך לבנות סיסטם שמאפשר לך לרכוש לקוחות באופן כמה שיותר אוטומטי, לייצר רווח שמשאיר לך מספיק כסף כדי למשוך משכורת ולהשקיע חזרה בפיתוח העסק. וזה בדיוק מה שתלמדו איך לעשות בהדרכה הזו. בתכנית הפעולה הזו אתם עומדים לגלות:

1. איך להתאים את המוצר לשוק, לשפר את ההצעה ותיאור המוצר או השירות שלכם כך שיותר לקוחות ירכשו.

2. מה המעבדה לשיווק דיגיטלי חושבת על תנועה ואיך להשיג תנועת לקוחות בלתי מוגבלת לאתר או להצעות שלכם.

3. איך יוצרים מגנט לידים שיעזור לכם לבנות רשימת לקוחות פוטנציאליים גדולה בעלות נמוכה.

4. מהי הצעת דומינו ואיך היא יכולה להיות היתרון היחסי שלי אפילו בשוק עמוס.

5. איך להגדיל את גובה עסקה ממוצעת מכל לקוח ולגרום ללקוחות לרכוש שוב ושוב.

כשתסיימו, יהיו לכם תשובות לכל השאלות האלו ואת מפת הדרכים לבניית משפך שיווקי שמנצל כל הזדמנות להגדיל את הרווח בעסק. אני כבר ממש מתרגש בשבילכם 🙂

בהצלחה!

בן יעבץ
מנהל הדרכות
המעבדה לשיווק דיגיטלי

נ"ב

עולות לכם שאלות במהלך ההדרכה? רוצים להתייעץ עם חברי הקבוצה?

לחצו פה לשרשור שאלות ותשובות* בקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו.

*זמין רק עבור חברי קהילת העסקים של המעבדה…
רוצים להצטרף ולקבל ליווי אישי מצוות המומחים שלנו? לחצו פה

 

אחוז ההשלמה של הקורס

0.00%

התחילו כאן

לחצו עליי להסבר קצר על אתר ההדרכות

ראשית, אם אתה חבר בקהילת העסקים של המעבדה לשיווק דיגיטלי, יש לך אפשרות להעלות כל שאלה שיש לך לגבי תכנית הפעולה הזו (או כל שאלה אחרת על שיווק) בתוך *קבוצת המאסטרמיינד הפרטית שלנו בפייסבוק.

*זמין רק עבור חברי קהילת העסקים של המעבדה… רוצים להצטרף ולקבל ליווי אישי מצוות המומחים שלנו? לחצו פה

הנה איך להפיק את המירב מתכנית הפעולה הזו:

1. עברו על כל התכנים פעם אחת: קראו את כל התכנים, צפו בכל הסרטונים והורידו את כל הכלים שמצורפים לתכנית הפעולה הזו לתיקייה ייעודית במחשב. אל תנסו להשלים את משימות השיעור עד שלא סיימתם לקרוא את כל תכנית הפעולה. זה יעזור לכם להבין את התמונה המלאה לפני שתנסו ליישם את השלבים השונים בשיווק שלכם.

2. השלימו את כל משימות השיעור: בכל תכנית פעולה יש משימות שמטרתם להוביל אותך לעבר התוצאה הרצויה. השלימו כל שלב בסדר המתאים כדי להשיג את התוצאה של תכנית הפעולה הזו.

לסיום, בואו נראה איך להשתמש בממשק תכניות הפעולה.

1. סרגל התקדמות: מראה את אחוז ההתקדמות שלכם בתכנית הפעולה הספציפית. בכל פעם שמסמנים את תיבת הסימון (שלצידה המספר 3) סרגל ההתקדמות מתמלא.

2. חלקי ההדרכה: ההדרכה מחולקת לכמה חלקים שמכילים כמה שלבים בדרך להשגת תוצאה רצויה. ברגע שתסמנו את כל השלבים בתוך חלק מסוים של ההדרכה, תיבת הסימון של אותו חלק תסומן באופן עצמי.

3. תיבת סימון סיום שלב: הקליקו על תיבת הסימון כדי לאשר סיום שלב בהדרכה. לחיצה על תיבת הסימון תעדכן את סרגל ההתקדמות ותקרב אתכם שלב אחד קדימה לעבר התוצאה שלכם.

4. לחצנים: השתמש בלחצנים זה כדי לפתוח ולסגור את הלשוניות שבהם נמצא התוכן של אותו שלב.

5. אזור התוכן: כאן נמצא התוכן של תכנית הפעולה שמורכב מסרטונים, טקסט וקישורים שונים.

6. כלים להורדה: ברוב תכניות הפעולה תמצאו כלים ודפי עבודה שיעזרו לכם ליישם את המידע שיש בהדרכה. לחצו על הקישורים המסומנים באדום ושמור את הקבצים לתיקייה ייעודית במחשב. אנחנו ממליצים לעשות תיקייה נפרדת לכל תכנית פעולה.

7. סימון משימות השיעור: מתחת לחלק מהשלבים יהיו משימות שעליכם לעשות כדי להשלים את אותו שלב. אם אתם רוצים לקבל תוצאה מצפייה בהדרכה, עשו את המשימות האלו!

8. כפתור סיום שלב: הקליקו על הכפתור הזה כדי לאשר את סיום השלב. לחיצה על הכפתור תסמן וי בתיבת סימון השלב ותפתח את השלב הבא בהדרכה.

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

איך להשתמש בתכנית הפעולה הזו?

תכנית הפעולה הזו מחולקת לכמה חלקים.

שלב 1:  התאמת המוצר לשוק

שלב 2: תנועה

חלק 3:  הדלת הפתוחה – שימוש בתוכן ברשת

שלב 4: מגנט לידים – השוחד אתי שיגרום לגולשים להירשם לרשימת התפוצה שלכם

שלב 5: הצעת דומינו – בעזרתו תוכלו להפוך יותר נרשמים ללקוחות משלמים

שלב 6: ההצעה הראשית – כי בלי זה, אין באמת עסק

שלב 7: ממקסם רווח – איך להגדיל את ערך העסקה הממוצע פר הלקוח

שלב 8: המסלול החוזר – איך להגדיל את מספר הפעמים שלקוח רוכש

לאורך השיעורים השונים תתבקשו להוריד דפי עבודה, להשלים משימות שונות ולבצע תרגילים. ככל שתמלאו אחר דרישות תכנית הפעולה, כך תצליחו לבנות משפך שיווקי טוב יותר.

כלים:
מצגת תוכנית הפעולה
תמונת משפך השיווק למקסום ערך לקוח

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

8 השלבים ליצירת משפך שיווקי

1. התאמת המוצר לשוק


כלים:
כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל אדוורדס
המדריך לשימוש בכלי ״מתכנן מילות המפתח״
טבלת ״מצוי/רצוי״ להורדה
משימות השיעור:

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

2. תנועה

נקודות חשובות:

◄ הפוך למאסטר במקור תנועה יחיד, צפוי ויציב. ברגע שתשלוט בו, תוסיף מקור תנועה שני ושלישי. זה יכול להיות:

○ פרסום ממומן ברשת חברתית (פייסבוק, טוויטר, יוטיוב וכו')

○ רכישת דיוורים במייל – סולו אדס

○ באנרים או שיווק באמצעות כתבות תוכן

○ רשתות שותפים עבור עמלה לליד או למכירה

◄ אין לך תקציב לפרסום? נסה את זה (אבל אנחנו לא מבטיחים שתראו תוצאות מהר):

○ כתיבת מאמרים בבלוג

○ שיווק אורגני ברשת החברתית

○ קידום אתרים

אנחנו ממליצים להתחיל עם פרסום ממומן בפייסבוק

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

3. הדלת הפתוחה

כלים:

תרשים רמת המודעות של הלקוח להורדה

משימות השיעור:

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

4. מגנט לידים

מגנט לידים: "שוחד אתי״ שלא ניתן לסרב לו.
בד"כ פיסה ספציפית של ערך שהלקוח הפוטנציאלי שמח להחליף תמורת פרטי ההתקשרות שלו.

משימות השיעור:

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

5. הצעת דומינו

חוק מספר 1 לצמיחה עסקית של ג'יי אברהם הוא: הגדל את מספר הלקוחות המשלמים. זה התפקיד של הצעת הדומינו.

הצעת דומינו: מוצר או שירות בעלות נמוכה יחסית שקשה מאוד לסרב לו – מעודד רכישה אימפלסיבית.
את הדומינו מציעים בד"כ למי שהביע עניין במגנט הלידים או הגיע דרך הדלת הפתוחה.

כלים:

דוגמאות להצעת דומינו להורדה

משימות השיעור:

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

6. ההצעה הראשית

ההצעה הראשית: אחד מהמוצרים או השירות העיקריים שהעסק מוכר.

ברוב המקרים מכירת ההצעה הראשית תהיה רווחית לעסק. אבל זה לא חובה.
אם תבנה משפך שיווק לפי השלבים של מקסום ערך לקוח, תוכל לקחת כל מה שהרווחת מההצעה הראשית ולהשקיע בחזרה בסיסטם כדי להשיג עוד לקוחות חדשים.

את ההצעה הראשית מציגים לכל מי שנחשף לאחד מהשלבים הקודמים, כאשר הסבירות שמישהו ירכוש משתנה לפי רמת המעורבות שלו בשלבים:
○ דומינו = סיכוי גדול לרכישה
○ מגנט = סיכוי בינוני לרכישה
○ דלת = סיכוי נמוך לרכישה

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

7. ממקסם רווח

חוק מספר 2 לצמיחה עסקית של ג'יי אברהם הוא: להגדיל את ערך העסקה הממוצע פר הלקוח. זהו התפקיד של ממקסם הרווח

ממקסם הרווח: כל הצעה שעושים אחרי הרכישה של המוצר הראשי

כלים:

9 ממקסמי הרווח להורדה

משימות השיעור:

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

8. המסלול החוזר

חוק מספר 3 לצמיחה עסקית של ג'יי אברהם הוא: להגדיל את מספר הפעמים שלקוח רוכש. זהו התפקיד של המסלול החוזר.

המסלול החוזר: הדרך ליצור לעיתים תכופות תקשורת אסטרטגית עם הקונים והלקוחות הפוטנציאליים שלך.

כלים:

תרשים הסבר של רימרקטינג (שיווק מחדש) להורדה

משימות השיעור:

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

סיכום

סיכום

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…

אפשר לקבל את המשוב שלך על ההדרכה הזו?

סיימתי, אפשר לעבור לשלב הבא…