10 השלבים לכתיבת מדריך חינמי
מדריך חינמי הוא סוג של מגנט לידים, מעין שוחד “אתי” אותו אנו מציעים ללקוח הפוטנציאלי תמורת פרטי ההתקשרות שלו.
כתיבת מדריך היא פתרון מעולה ליצירת מגנט לידים לאנשים שלא אוהבים להצטלם או מחפשים דרך מהירה לבנות או להגדיל את רשימת התפוצה.
רוב בעלי העסקים שמנסים לכתוב מדריך חינמי נתקלים בהמון מכשולים ומחסומים. זה לא דבר קל לשבת ולכתוב מדריך באורך עשרות עמודים על תחום העיסוק שלך. לרוב בעלי העסקים אין תבנית מוכחת והם פשוט מעתיקים אחד מהשני מבלי להבין את העקרונות מאחורי החלקים השונים שאמורים להיות במדריך חינמי.
אחרי מחקר ארוך, בארץ ובחו”ל, של עשרות אם לא מאות מדריכים חינמיים, יצרתי את 10 השלבים ליצירת מדריך חינמי. כל שלב נבחר בקפידה ויש לו מטרה ספציפית לעורר בלקוח תחושה מסוימת שהמטרה הסופית היא לגרום לו לרכוש ממך.
בעסק שלי יצרתי מספר רב של מדריכים חינמיים שעזרו לי להשיג אלפי נרשמים לרשימת התפוצה. כמו כן, עבדתי עם עשרות בעלי עסקים שהשתמשו בעשרת השלבים ליצירת מדריך חינמי כדי לכתוב ולהשיק מדריכים במהירות וביעילות רבה.
בתוכנית הפעולה הזו אחלוק אתכם כל מה שאני למדתי על כתיבה מהירה של מדריכים חינמיים שיגרמו לכם להיראות כמו מומחים מובילים בתחומכם.
בהצלחה!
בן יעבץ
מנהל הדרכות
המעבדה לשיווק דיגיטל
נ”ב
עולות לכם שאלות במהלך ההדרכה? רוצים להתייעץ עם חברי הקבוצה?
לחצו פה לשרשור שאלות ותשובות* בקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו.
*זמין רק עבור חברי קהילת העסקים של המעבדה…
רוצים להצטרף ולקבל ליווי אישי מצוות המומחים שלנו? לחצו פה