איך ליצור ת”ז שיווקית ללקוח האידאלי
כדי לשווק את המוצר או השירות שלכם בצורה נכונה, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להבין מיהו הלקוח האידאלי, איפה הוא מסתובב ומהם האתגרים שלו. וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות בהדרכה הבאה.
בסיום תהליך יצירת ת”ז שיווקית ללקוח האידאלי יהיה בידכם מסמך שישמש אתכם בכל רובד של השיווק שלכם. ת”ז שיווקית תעזור לכם למשוך לקוחות מדויקים יותר, ליצור מוצרים ושירותים שמוכרים את עצמם, לכתוב תכנים שלקוחות אוהבים לצרוך ולשתף עם החברים שלהם, אתם תצליחו לחדד את המסרים שלכם ויהיה לכם הרבה יותר קל לכתוב בצורה שיווקית.
בנוסף, תדעו איפה בדיוק לפרסם כדי לוודא שהלקוחות הטובים ביותר נחשפים להצעות שלכם. זה תרגיל מעולה שכל בעל עסק צריך לעשות, אפילו אם הוא כבר שנים בתחום. יכול מאוד להיות שאפילו תגלו שיש משהו בקשר לשוק שלכם שאתם לא יודעים.
בהצלחה!
בן יעבץ
מנהל הדרכות
המעבדה לשיווק דיגיטל