
מפת הדרכים למחקר שוק
ברוכים הבאים… זאת ההדרכה הטובה ביותר להתחיל איתה אם יש לך מוצר או שירות שאתה רוצה למכור באינטרנט. עוד לפני שבונים משפך שיווק, יוצרים מגנט לידים, כותבים סדרת מסרים או מצלמים סרטונים, חשוב להבין כמה דברים.
לדוגמה, באילו מוצרים או שירותים להשתמש במשפך השיווק שלך? או איך להיות בטוח שקהל היעד שלך קונה מוצרים או שירותים כמו שאתה מוכר? ואיפה המקום הטוב ביותר לפרסם כדי להגיע לאותו קהל יעד.
חברות גדולות משקיעות מליונים בכל שנה כדי לבצע מחקרי שוק וקבוצות מיקוד. למזלך, אנחנו נמצאים בעידן שבו לכל אחד יש יכולת למצוא את המידע שהוא צריך ברשת כדי להיות בטוח שהוא בדרך הנכונה. ישנם המון כלים שמרכזים, מסננים ומציגים לך את המידע הרלוונטי ביותר, כדי שלא תצטרך לפעול רק על פי ניחושים והשערות. בתכנית הפעולה הזו אתה עומד לגלות:
1. מיהם המתחרים הגדולים ביותר שלי?
2. מיהו קהל היעד שלי?
3. איפה מסתובב הקהל הרלוונטי עבורי ברשת האינטרנט?
4. מהם הדברים שמניעים את הלקוחות שלי לפעול ולרכוש?
כשתסיים, יהיו לך תשובות לכל השאלות האלו והבנה טובה יותר של קהל היעד והשוק שלך.
במהלך תכנית הפעולה, אני אציג בפניך מספר כלים ואתרים בהם אתה יכול להשתמש כדי להאיץ את תהליך מחקר השוק. בחלק מהכלים אפשר להשתמש בחינם, בחלק אחר נדרש תשלום. אפשר לעשות מחקר שוק טוב מאוד מבלי להשקיע כסף על הכלים המתקדמים יותר. אבל אם אתה רוצה לקבל יתרון יחסי על המתחרים שלך, ייתכן שתרצה להשקיע כדי לקבל גישה לאופציות המתקדמות יותר של חלק מהכלים.
בן יעבץ
מנהל הדרכות
המעבדה לשיווק דיגיטלי
עולות לכם שאלות במהלך ההדרכה? רוצים להתייעץ עם חברי הקבוצה?
לחצו פה לשרשור שאלות ותשובות* בקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו.
*זמין רק עבור חברי קהילת העסקים של המעבדה…
רוצים להצטרף ולקבל ליווי אישי מצוות המומחים שלנו? לחצו פה