
איך לכתוב ולבנות את דף הנחיתה המושלם
בהדרכה הזו אני אדבר אתכם על יצירת דף הנחיתה המושלם.
דף הנחיתה הוא דף אינטרנט יחיד (בניגוד לאתר שלם בעל דפים מרובים), שהוא הדף הראשון שהגולש רואה באתר או דף שאליו שולחים את הגולשים לאחר הקליקו על מודעת פרסום כלשהי.
תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת הלב של הגולש למסר ספציפי ולהניע אותו לבצע פעולה כלשהי, כמו למשל להירשם לרשימת התפוצה או לרכוש.
דף נחיתה הוא חלק חשוב בכל קמפיין שיווקי. אנחנו עושים בו שימוש בכל חלק במשפך השיווקי. החל מדפי הרשמה למגנט לידים, לוובינר, לשיתופי פעולה ועוד.
בסיום ההדרכה יהיו בידכם ההוראות ליצירת דף נחיתה שישיג עבורכם אחוזי המרה גבוהים.
בתכנית הפעולה הזו אתם עומדים לגלות:
1. מהם שלושת הסוגים של דפי הנחיתה.
2. מהם אחוזי המרה ומה משפיע עליהם.
3. מהם 16 הנקודות ליצירת דף הנחיתה המושלם.
4. מהם הדרכים השונות לבנות דפי נחיתה.
5. מהם המרכיבים הקריטיים שכל דף נחיתה צריך ומה לא אמור להיות בדף נחיתה.
6. החשיבות של מיקוד והלימה ביצירת קמפיין שיווק שעושה שימוש בדפי נחיתה
ועוד ועוד…
זאת הדרכה חשובה מאוד ואני ממליץ בחום לחזור אליה בכל פעם שתרצו לבנות דף נחיתה חדש.
בהצלחה!
עומר בר
מייסד ומנכ”ל
המעבדה לשיווק דיגיטלי
נ”ב
עולות לכם שאלות במהלך ההדרכה? רוצים להתייעץ עם חברי הקבוצה?
לחצו פה לשרשור שאלות ותשובות* בקבוצת הפייסבוק הסגורה שלנו.
*זמין רק עבור חברי קהילת העסקים של המעבדה…
רוצים להצטרף ולקבל ליווי אישי מצוות המומחים שלנו? לחצו פה