התכנית לפרסום בפייסבוק
הרבה מפרסמים טוענים שלקמפיינים בפייסבוק יש חיים קצרים. בד”כ תוך כמה ימים מחירי הפרסום עולים, כמות ההקלקות יורדת וצריך להחליף מודעות או לשנות את הגדרות הקהלים.
פה בדיוק נכנס ההדרכה ליצירת קמפיינים ירוקי-עד.
קמפיין ירוק-עד הוא קמפיין שרץ לתקופה ארוכה באופן אוטומטי וממשיך להביא תוצאות לאורך זמן. סוג הקמפיינים האלו עובד כ”כ טוב בגלל משהו שאנחנו קוראים לו “המנוע”.
הקמפיין מורכב מסדרה של מודעות שמזינות את המשפך השיווקי שלכם בעוד ועוד קהל חדש ורלוונטי מבלי שתצטרכו לעשות משהו נוסף אחרי הבנייה של הקמפיין הראשוני.
אם אי פעם רציתם לבנות מכונה שמזרימה לכם לקוחות לעסק דרך פייסבוק מבלי להתעסק איתה יותר מידי – זאת ההדרכה בשבילכם!
בתכנית הפעולה הזו אתם עומדים לגלות:
• 5 השלבים של המשפך השיווקי
• 3 המודעות הקריטיות לבניית קמפיין ירוק-עד
• איך להשתמש בקהלים דומים, המרכיב הסודי של הקמפיינים בהזנה עצמית
• נוסחת 5 השלבים לכתיבת פוסט שמוכר
• 2 השימושים שכל משווק חייב לעשות בפיקסל של פייסבוק
• 3 הרשימות שכל בעל עסק צריך
• איך יוצרים קמפיין פרסומי בפייסבוק מא’ ועד ת’
• 5 שיטות לאופטימיזציה (שיפור) של קמפיינים
• שיטת “אווז הזהב” לטיפול בקמפיינים שמתעייפים
ועוד ועוד…
אם אתם שואפים להוציא יותר מהפרסום שלכם בפייסבוק ולהשתחרר מהצורך לבנות עוד ועוד מודעות חדשות – זאת הדרכה המדויקת עבורכם. הקדישו מעט זמן לבניית הקמפיין ירוד-עד עכשיו, והוא יחסוך לכם המון זמן אח”כ.
בהצלחה!
עומר בר
מייסד ומנכ”ל
המעבדה לשיווק דיגיטלי