
איך לבנות דף מכירה
מכירה היא מה שמניע את העסק שלנו קדימה. ואם יש דבר אחד שהוא קריטי למכירה באינטרנט, זה כתיבת דף מכירה ממיר.
ייתכן שנתקלתם בעבר בדפי מכירה ארוכים וחשבתם לעצמכם – "באמת צריך את כל האורך הזה?" או אולי "מי יקרא את כל זה?".
אבל אחרי שנים בתחום השיווק, אני יכול להגיד בוודאות, ככל שדף המכירה מקיף יותר, כך הוא ישיג עבורכם יותר מכירות.
אבל זה לא אומר שהוא צריך להיות סתם ארוך, הוא פשוט צריך להכיל את החלקים הנכונים.
יש המון נוסחאות לכתיבת דף מכירה, בהדרכה הזו תגלו את נוסחת 24 השלבים שלי. בחנתי אותה על המון שווקים והיא פשוט עובדת.
אם תעקבו אחר השלבים של ההדרכה הבאה, גם אתם תוכלו לכתוב בקלות ובמהירות דפי מכירה שיהפכו לאנשי מכירות בשלט רחוק עבור העסק שלכם.
אם לא תשתמשו בדפי מכירה, אתם תפסידו הרבה מכירות בדרך או שתצטרכו להסביר ללקוחות בטלפון שוב ושוב, למה בכלל שיקנו, למה דווקא ממכם, ולמה עכשיו. בואו ניצור דף מכירה ונחסוך לכם את כל הכאב ראש הזה, מוכנים?
בתכנית הפעולה הזו אתם עומדים לגלות:
1. מהו צריך להיות האורך הנכון של דף המכירה ולמה
2. איך להתאים את טווח המחיר לסוג הלקוח שמגיע לדף המכירה
3. מה חשוב שיהיה ומה אסור שיהיה בדף מכירה
4. איך לגרום ללקוח לקנות ממש עכשיו
5. מהם הדברים החשובים ביותר לדעת בזמן שכותבים את דף המכירה
6. איך להוכיח שאתם האנשים הנכונים לספק את הפתרון ללקוח
ועוד ועוד…
לכתוב דף מכירה מאפס יכול להיות תהליך ארוך ומייגע. אבל בעזרת 24 השלבים, כתיבת דף המכירה הופכת להיות כיפית כמו משחק בלגו.
בהצלחה!
בן יעבץ
שותף ומנהל הדרכות
המעבדה לשיווק דיגיטלי