ארכיון ההדרכות החודשיות

בכל חודש אנחנו עורכים וובינר על נושא מסוים עם המשווקים ומקצועני השיווק המובילים ביותר בישראל. באזור זה תוכלו לצפות בכל השידורים החוזרים של הוובינרים האלו ולהוריד דפי עבודה ומשאבים נוספים.

צריכים עזרה? *לחצו כאן! צוות המומחים שלנו מחכה לענות לכם על כל שאלה בקבוצת הפייסבוק הסגורה.
*זמין רק עבור חברי קהילת העסקים של המעבדה… לפרטים והצטרפות לחצו כאן.

יולי 2017 - איך למכור מוצרים ושירותים יקרים בעזרת הצעת דומינו עם עומר בר

בהדרכה הזו עומר בר יחשוף בפניכם השיטה שבעזרתה מכר שירותי ייעוץ במחירים של 5,000-50,000 ש"ח. מדובר באסטרטגיה פשוטה שלא תצריך ממכם יותר מ: פוסט אחד בפייסבוק, ניר ועט ותסריט מכירה טלפוני שסוגר לקוחות בקלילות - בלי צורך באמת למכור להם.

יוני 2017 - איך לייצר במהירות מגנט לידים מושלם עם עומר בר

בכל רגע שאתם לא אוספים לידים, הלקוחות שלכם עושים את זה. אם מה שמעכב אתכם בתהליך זה יצירת מגנט לידים, אז בהדרכה הזו תגלו כמה שיטות ליצירת מגנט לידים מעולים במהירות רבה. בנוסף תבינו את ההבדל בין מה שאנשים רוצים לבין מה שהם צריכים ואיך להשתמש בזה כדי להשיג יותר לידים בקלות רבה.

מאי 2017 - איך להשיג הכנסה מקסימלי מרשימת תפוצה עם בן יעבץ

בהדרכה הזו תגלו את מבנה קמפיין קידום דו-שבועי במייל, מהי נוסחת 3+1 להשגת הכנסה מקסימלית מרשימת תפוצה, תקבלו נוסחים למיילים שמוכרים וגם שומרים על קארמה טובה, תראו כמה סוגים נוספים למיילים שאפשר לשלוח לרשימת התפוצה ותדעו איך בדיוק להבטיח שהנרשמים יפתחו, יקליקו וירכשו מכל מייל שתשלחו.

אפריל 2017 - איך לכתוב לקדם מאמר בדיוק כמו שגוגל אוהב עם מרין בר שלווה

זה ידוע שגוגל מקדם מאמרים טובים למקומות ראשונים בתוצאות חיפוש. וככל שאתה נמצא גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל כך יגיעו אליך יותר גולשים לאתר. יותר גולשים לאתר, שווה יותר לקוחות פוטנציאליים. יותר לקוחות פוטנציאליים שווה יותר כסף. וזאת בדיוק המטרה של ההדרכה הזו!

מרץ 2017 - איך להרוויח עוד בעסק עם שיווק שותפים

בהדרכה הזו תלמדו מה זה שיווק שותפים ואיך אפשר להגיע ל-10,000 שקלים בהכנסות חודשיות קבועות תוך 4 חודשים. בנוסף, תקבלו את כל הפרטים על תכנית השותפים של המעבדה לשיווק דיגיטלי.

פברואר 2017 - איך להוציא את המקסימום מהחברות בקהילת העסקים

צפו בשיעור הזה אם אתם רוצים לדעת להוציא את המיטב מאתר החברים, מאיפה מתחילים ולאיזה תכניות פעולה כדאי לגשת, איך להשתמש בכלים הזמינים לכם כדי לשווק את העסק שלכם ומה צריך לעשות כדי לקבל הכוונה טובה בתחילת הדרך.

ינואר 2017 - מאחורי הקלעים של קמפיין ירוק-עד

בואו להציץ ולראות מה מסתתר מאחורי קמפיין ירוק-עד בפייסבוק ואיך אפשר ליצור סדרה של מודעות שמזינות את המשפך השיווקי שלכם בעוד ועוד קהל חדש ורלוונטי מבלי שתצטרכו לעשות משהו נוסף אחרי הבנייה של הקמפיין הראשוני.

דצמבר 2016 - איך לשדרג דף נחיתה לדף ממיר שישיג לכם עוד לקוחות לעסק

מוכנים להקפיץ ההמרות של דפי הנחיתה שלכם ב-50% לפחות כבר בשנת 2017? שימו לב! בהדרכה זו בן ועומר עוברים על דפי הנחיתה ששלחתם להם, בודקים מה לא עובד שם ונותנים לכם טיפים ועצות איך לשפר אותם, כך שישיגו לכם יותר נרשמים, יותר לידים ויותר לקוחות!

נובמבר 2016 - אוטומטציה במייל עם חברת ActiveTrail

רוצים לבנות קמפיין דיוור אוטומטי במייל? ההדרכה הזו בשבילכם. בהדרכה זו תגלו איך לעלות את אחוז ההקלקות והרכישות במייל, איך לדוור פחות ולהרוויח יותר, מה לעשות עם נרשמים שלא פותחים מיילים ואיך המערכת יכולה לשלוח בעצמה את המייל בשעה האופטימלית ביותר לכל נמען.

אוקטובר 2016 - איך להשיג לקוחות דרך LinkedIn עם אריאל לוין

בהדרכה הזו אנחנו מארחים את אריאל לוין מחברת The Link, מומחים בפרסום בלינקדאין. צפו בהדרכה גלו מה היתרון של לינקדאין לעומת פייסבוק, איך לבנות פרופיל מינימליסטי ואפקטיבי, 6 דרכים כשרות להשיג לקוחות מלינקדאין (ועוד 3 ככה ככה...).

ספטמבר 2016 - איך לבנות משפך שיווק אוטומטי

משפך שיווקי שבנוי נכון הוא הבסיס להצלחה בשיווק דיגיטלי. כדי לבנות עסק מנצח צריך לבנות סיסטם שמאפשר לך לרכוש לקוחות באופן כמה שיותר אוטומטי, לייצר רווח שמשאיר לך מספיק כסף כדי למשוך משכורת ולהשקיע חזרה בפיתוח העסק. זה בדיוק מה שתלמדו איך לעשות בהדרכה הזו.

אוגוסט 2016 - איך לכתוב בצורה שכנועית עם ליאת אפריים

ליאת אפריים, מומחית בכתיבה שיווקית חולקת את האסטרטגיה שלה לשיווק דיגיטלי שעושה שימוש בפוסטים בפייסבוק, מאמרים ודפי נחיתה. תלמדו גם איך לכתוב בצורה שכנועית שממירה יותר קוראים ללקוחות משלמים ומהם 5 סוגי המאמרים שכל אתר צריך (כולל תבניות להורדה).

יולי 2016 - 10 שלבים לכתיבת מדריך חינמי

מדריך חינמי הוא כנראה הסוג הראשון של מגנט לידים שאי פעם נוצר. המדריך הוא פיסה של תוכן שרלוונטית לעולם של הלקוח האידאלי אותו אנחנו מציעים ללקוח עבור פרטי הקשר שלו. שימוש במדריך חינמי היא אחת הדרכים הטובות ומהירות ביותר לבנות רשימת תפוצה.

יוני 2016 - הנוסחה לפרסום בפייסבוק

בהדרכה תגלו את שיטת שלושת השלבים בפייסבוק שמביא תוצאות, מהי הטעות מספר 1 שעושים אפילו המפרסמים המשופשפים ביותר בפייסבוק, מהם 4 סוגי המודעות שאתם חייבים להשתמש בהם וסוג המודעות החדש שהשיג עבורנו הכנסות של 345,000 ש"ח בחודשים האחרונים.

מאי 2016 - קהלי יעד, פיקסלים והגדרות מתקדמות בפייסבוק

הדרכה על הכלים המתקדמים יותר של פייסבוק כמו איך מפלחים את הקהל ומגיעים אליו בעזרת מערכת הפרסום של פייסבוק, איך מתקינים פיקסלים של המרות וקהלים ועושים שימוש בשיווק מחדש (Remarketing) כדי להיחשף שוב ושוב ללקוח האידיאלי שלכם.

אפריל 2016 - איך לפרסם בפייסבוק ב-20 שקלים ביום

הדרכה זו מכילה תוכנית פעולה ממוקדת שמכילה 3 אסטרטגיות לפרסום ושיווק בפייסבוק בהשקעה מינימלית של זמן כסף ומאמץ. בהדרכה תגלו גם מהו הסוג החדש של תוכן שאפשר (וחובה) לקדם בפייסבוק ומהי נוסחת 5 השלבים ליצירת פוסט שמוכר בפייסבוק.

מרץ 2016 - כתיבת וקידום מאמרים שמושכים לקוחות

בהדרכה הזו תגלו איך ליצור שיווק אוטומטי בפייסבוק בעזרת קידום תוכן באופן קבוע. בנוסף, תקבלו מבנה מסודר ותבינו איך כותבים מאמר מסוג 'מאמר הנעה לפעולה' שחובה לקדם בפייסבוק ומניע את הלקוחות לרכישה.

פברואר 2016 - איך לבחור מוצר שהלקוחות משתוקקים לקנות

זהו השיעור הראשון מבין שלושה שמדבר על שיווק אוטומטי בפייסבוק. בחלק הזה נדבר על בחירת מוצר או שירות נכון, איך לאתר את הלקוחות שרוצים לקנות אותו, איך ליצור מסר שיווקי ומהי אסטרטגיית הפוסט הירוק שהשיגה למעלה מ-15,000 כניסות לאתר.

ינואר 2016 - למשוך לקוחות בלי לבזבז זמן על שיווק

בהדרכה זו נדבר על איך למשוך את הלקוחות הטובים ביותר עבור העסק שלך, על בסיס קבוע, בלי לבזבז זמן מיותר על שיווק. דיברנו גם על שלושת האסטרטגיות האפקטיביות ביותר לשיווק בפייסבוק ואסטרטגיית המומחה שגורמת ללקוחות לבקש לקנות ממך.

דצמבר 2015 - מכירה ותמחור

מכירות, זה טוב או רע? בהדרכה הבאה נשבור כמה מיתוסים לגבי מכירות ונחלוק אתכם את הפסיכולוגיה מאחורי מכירה מוצלחת ואתית. זאת הדרכה שנעשתה במסגרת התכנית 'מתחביב למקצוע' שמטרתה הייתה לעזור לצלמים לפתח עסק יציב ולמכור בכמויות גדולות.

נובמבר 2015 - לעבוד נכון עם מנהל המודעות החדש של פייסבוק

בהדרכה זו עומר בר ילמד אתכם על השינויים החדשים במנהל המודעות של פייסבוק וכיצד הם משפיעים על כל מי שמשתמש במערכת. תצפו בעומר בר אשר יראה לכם מה הוא עושה במערכת המודעות בכל יום כשהוא נכנס לפייסבוק וכיצד הוא מצליח להפוך את תהליך העבודה הזה לכמה שיותר נוח ומהיר במינימום מאמץ.

אוקטובר 2015 - חמש ההזדמנויות החדשות לעוסקים בתחומים היצרתיים

בהדרכה זו נדבר ונלמד על נושאים חדשים שיוכלו למנף את העסק שלך, כגון: התמודדות עם תחרות מחירים, פיתוח ידע וכישורים, שיווק, יצירת זרם קבוע של לקוחות והכנסה יציבה והתמודדות עם עומס ושחיקה בעבודה.

ספטמבר 2015 - איך לבנות דפי נחיתה שיביאו לפניות חדשות לעסק עם דודו נחום

בהדרכה זו תגלו את הסודות של דודו נחום לבניית דפי נחיתה כמו, משולש הזהב בשיווק, כוחה של מכירה רגשית, מהו המידע שחשוב שיהיה בדף נחיתה, האם לשים מחיר בדף נחיתה, טיפים חשובים לכתיבה נכונה ומהם המערכות הטובות ביותר לבניית דפי נחיתה.

אוגוסט 2015 - שלושת הכלים המשלימים לשיווק דיגיטלי

בהדרכה זו עומר בר יציג לכם שלושה מקרי בוחן (קייס-סטדי) על הכלים המשלימים של שיווק דיגיטלי ויראה לכם כיצד אתם יכולים להשתחרר מהתלות בפייסבוק ולמעשה לבנות לכם את הפלטפורמה של עצמכם, וזאת באמצעות שלושת הכלים המשלימים: שיווק במייל, בלוג ודפי נחיתה, שעובדים יחד בצורה מדהימה ויוצרים לכם מאגר רחב של לקוחות פוטנציאליים.

יולי 2015 - עדכונים בשיווק דיגיטלי ופייסבוק

במפגש זה עומר בר עונה על שאלות ומשתף אתכם בתכנים עדכניים בשיווק דיגיטלי ובפייסבוק, כמו פאוור אדיטור, דפי נחיתה, בניית בלוג ופוסטים מקודמים.

יוני 2015 – שיווק בפייסבוק לצלמים

הדרכה נוספת על שיווק בפייסבוק, שהפעם מיועדת בעיקר עבור צלמים. בהדרכה תלמדו מהם העקרונות החשובים בביסוס הפעילות שלכם בפייסבוק, כיצד למשוך לקוחות חדשים מהעמוד, כיצד מצליחים צלמים בשיווק בפייסבוק ומהם הכלים לקידום העמוד שלכם.

מאי 2015 – שיווק בפייסבוק למעצבים

בהדרכה זו תבנו תוכנית פעולה המבוססת על פייסבוק ותלמדו מהם העקרונות החשובים בביסוס הפעילות שלכם בפייסבוק, כיצד למשוך לקוחות חדשים מהעמוד, כיצד מצליחים מעצבים בשיווק בפייסבוק ומהם הכלים לקידום העמוד שלכם.